Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Παπανικολάου Χρυσαυγή | 4 Δεκεμβρίου 2009, 16:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΣΧΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΚΟΗΘΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΒΟΡEΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Παπαναστασίου 56 Τ.Κ. 54642,Θεσ/νίκη τηλ./Fax 2310943396 www.lampsi.org Αξιότιμη κ. Υπουργέ Ο σύλλογος «ΛΑΜΨΗ» ιδρύθηκε το 1987 από γονείς που τα παιδιά τους προσβλήθηκαν από καρκίνο. Είναι ένας σύλλογος καθημερινών ανθρώπων που ενώθηκαν από την κοινή ανάγκη ν’ αντιμετωπίσουν μια ιδιαίτερη και σκληρή δοκιμασία. Στόχος της «ΛΑΜΨΗΣ» είναι η εξασφάλιση της καλύτερης δυνατής ιατρικής και ψυχοκοινωνικής φροντίδας των καρκινοπαθών παιδιών , των γονιών τους αλλά και η ευαισθητοποίηση της κοινωνίας σε θέματα που αφορούν τον αγώνα κατά του παιδικού καρκίνου. Με αυτή την επιστολή θέλουμε να σας εκθέσουμε ένα ιδαίτερα ευαίσθητο ζήτημα, που δικαίως μας απασχολεί . ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ; Σύμφωνα με το νέο ν ό μ ο π ε ρ ί ε ι δ ι κ ή ς α γ ω γ ή ς, οι γονείς των παιδιών με νεοπλασίες που τυχαίνει να είναι ε κ π α ι δ ε υ τ ι κ ο ί, έχουν το δικαίωμα να εργασθούν ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής , ως γονείς παιδιών με αναπηρία πάνω από 67%. Θέλουμε να επισημάνουμε το γεγονός ότι ο νόμος π α ρ α β λ έ π ε ι τ η ν π ε ρ ί π τ ω σ η τ ο υ θ α ν ά τ ο υ τ ω ν π α ι δ ι ώ ν , ζήτημα που για μας είναι συχνό φαινόμενο. Τ ι θ α γ ί ν ε ι μ ε α υ τ ή ν τ η ν π ε ρ ί π τ ω σ η ; Μήπως πρέπει να σκεφτούμε ότι μόνο τώρα μπορούν αυτοί οι γονείς να εργαστούν και να προσφέρουν απρόσκοπτα γόνιμο έργο; Γιατί όσο διάστημα το παιδί τους είναι σε φάση θεραπειών και παλεύει κυριολεκτικά για τη ζωή του, δεν είναι σε θέση οι γονείς να κάνουν χρήση του νόμου. Μόνο ΑΝ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΥΦΕΣΗΣ Ή ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ μπορούν στην πραγματικότητα να εργαστούν κανονικά στα σχολεία και γι`αυτό το λόγο πρέπει να αντιμετωπίζονται ενιαία. Πιστοί συνοδοιπόροι των παιδιών τους στον κυρίαρχο αγώνα της διατήρησης της ζωής τους, οι γονείς-εκπαιδευτικοί ακολουθούν μια πορεία «Δια Βίου Εκπαίδευσης» , που τους οδηγεί εκ των πραγμάτων στην επανατοποθέτηση και στον επαναπροσδιορισμό των αξιών και προτεραιοτήτων της ζωής τους . Η βιωματική μάθηση τους επιτρέπει να αποκτήσουν πολύτιμες και πλούσιες γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες. Η συνύπαρξη και η αλληλεπίδραση με παιδιά και οικογένειες Ελλήνων και μεταναστών που βιώνουν αντίστοιχα προβλήματα, τους εξοπλίζουν με ιδιαίτερες ικανότητες διαχείρισης κρίσεων και γνώσεων που άπτονται της ειδικής αγωγής. (Ο παιδικός καρκίνος παρουσιάζεται και σε παιδιά με διάφορα σύνδρομα , μπορούν να προκληθούν ανάλογα με την περίπτωση κώφωση , τύφλωση –προβλήματα μειωμένης όρασης , μαθησιακές δυσκολίες, ψυχολογικά προβλήματα, κλπ.). Η πολιτεία λοιπόν θα έπρεπε να τους αναζητεί η ίδια μια και δεν είναι και τόσος μεγάλος ο αριθμός τους, για να αξιοποιήσει με κάθε τρόπο τη γνώση τους, την εμπειρία τους, την άλλη ματιά τους απέναντι στη ζωή. Μια ματιά σαφώς παιδαγωγική που με την κατάλληλη επιμόρφωση θα είναι δραστικά αποτελεσματική στους χώρους της ειδικής αγωγής με τις καταλυτικές τους παρεμβάσεις σε παιδιά , γονείς και συναδέλφους. Όταν οι γονείς αυτοί έχουν φτάσει στο σημείο να μπορούν και να θέλουν να σταθούν δίπλα στα παιδιά που αφορούν την ειδική αγωγή, τότε η πολιτεία θα πρέπει να είναι σίγουρη ότι αυτοί οι εκπαιδευτικοί θα παράγουν έργο γόνιμο και ουσιαστικό. Στην ανακοίνωσή σας αναφέρετε ότι «Στόχος μας είναι η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας όσο το δυνατόν καλύτερα και με πιο αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο.» Ζητάμε λοιπόν οι γονείς-εκπαιδευτικοί που τα παιδιά τους έχουν νοσήσει από νεοπλασματική νόσο και έχουν αναπηρία πάνω από 67% να συνεχίζουν να έχουν δικαίωμα αίτησης για ένταξή τους στους Ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (ή να προβλεφθεί κάποια άλλη ρύθμιση , αν αυτοί καταργηθούν) ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ, γιατί πιστεύουμε ότι έτσι η πολιτεία θα αξιοποιήσει ένα δυναμικό χρήσιμο και απαραίτητο για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες . Ελπίζοντας ότι θα λάβετε υπ’ όψιν σας και αυτή την παράμετρο πιστεύουμε ότι θα μεριμνήσετε για το ζήτημα. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων. Με τιμή Για το Δ.Σ. Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΡΥΣΑΥΓΗ Δασκάλα Φυσικός