Η κατάτμηση της εκπαίδευσης και ο διαχωρισμός των εκπαιδευτικών καθώς και το επχίρημα της "επάρκειας" του βασικού πτυχίου αλλά και η "εμπαθής" στάση που πλαισιώνει το επιχείρημα περί "πληρωμένων μεταπτυχιακών" (αλήθεια, και οι κάτοχοι βασικού πτυχίου καταφεύγουν σε μεταπτυχιακά αφού είναι "επαρκείς" και μάλλον πληρώνουν για την απόκτησή του;;) είναι ζημιογόνα για την εκπαιδευτική πρακτική. Είναι σα να επιλέγει κάποιος να γίνει πχ. κατευθείαν καρδιολόγος χωρίς να έχει αποκτήσει πρώτα το πεδίο της γενικής ιατρικής.
Στις ευρωπαϊκές χώρες η εκπαίδευση που αφορά παιδιά με μαθησιακές και άλλου τύπου δυσκολίες γίνεται αφού πρώτα ο εκπαιδευτικός είναι κάτοχος πτυχίου γενικής αγωγής και έπειτα προχωρά στην απόκτηση επιπρόσθετων ακαδημαϊκών προσόντων. Οι ΠΕ 60 και 70 προσφέρουν σημαντικότατο έργο και δεν υστερούν σε σύγκριση με τους ΠΕ 61/71.
Ισότιμη κατανομή και αξιοκρατική αντιμετώπιση. Ένταξη, άλλωστε, σημαίνει συμεπρίληψη και συνεκπαίδευση και όχι "γκετοποίηση" σε μια ομάδα.
Συμφωνώ καιεπαυξάνω την παρακάτω τοποθέτηση:
12 Αυγούστου 2016, 16:06 | Αλέξανδρος
Μόνιμος Σύνδεσμος
Ας μην ξεχνάμε τα αυτονοήτα και ας μην χρειάζεται να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και ότι είμαστε οι κατεξοχήν επαρκείς, οι ΠΕ 70/60 (με διδακτορικα/μεταπτυχιακά)να μπορούμε να δουλέψουμε με όλα τα προσόντα που χρειάζονται στις δομές της ΕΑΕ.
Ας σταματήσει πια αυτή η καραμέλα με τα βασικά πτυχία Βόλου/Μακεδονίας και η εξυπηρέτηση των συντεχνιακών αιτημάτων των τμημάτων τους.
Μπράβο που το Υπουργείο πάει να βάλει φραγμό στην προηγούμενη συντεχνιακή λογική.
Συμφωνώ με το πνεύμα του άρθρου!
Η κατάτμηση της εκπαίδευσης και ο διαχωρισμός των εκπαιδευτικών καθώς και το επχίρημα της "επάρκειας" του βασικού πτυχίου αλλά και η "εμπαθής" στάση που πλαισιώνει το επιχείρημα περί "πληρωμένων μεταπτυχιακών" (αλήθεια, και οι κάτοχοι βασικού πτυχίου καταφεύγουν σε μεταπτυχιακά αφού είναι "επαρκείς" και μάλλον πληρώνουν για την απόκτησή του;;) είναι ζημιογόνα για την εκπαιδευτική πρακτική. Είναι σα να επιλέγει κάποιος να γίνει πχ. κατευθείαν καρδιολόγος χωρίς να έχει αποκτήσει πρώτα το πεδίο της γενικής ιατρικής. Στις ευρωπαϊκές χώρες η εκπαίδευση που αφορά παιδιά με μαθησιακές και άλλου τύπου δυσκολίες γίνεται αφού πρώτα ο εκπαιδευτικός είναι κάτοχος πτυχίου γενικής αγωγής και έπειτα προχωρά στην απόκτηση επιπρόσθετων ακαδημαϊκών προσόντων. Οι ΠΕ 60 και 70 προσφέρουν σημαντικότατο έργο και δεν υστερούν σε σύγκριση με τους ΠΕ 61/71. Ισότιμη κατανομή και αξιοκρατική αντιμετώπιση. Ένταξη, άλλωστε, σημαίνει συμεπρίληψη και συνεκπαίδευση και όχι "γκετοποίηση" σε μια ομάδα. Συμφωνώ καιεπαυξάνω την παρακάτω τοποθέτηση: 12 Αυγούστου 2016, 16:06 | Αλέξανδρος Μόνιμος Σύνδεσμος Ας μην ξεχνάμε τα αυτονοήτα και ας μην χρειάζεται να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και ότι είμαστε οι κατεξοχήν επαρκείς, οι ΠΕ 70/60 (με διδακτορικα/μεταπτυχιακά)να μπορούμε να δουλέψουμε με όλα τα προσόντα που χρειάζονται στις δομές της ΕΑΕ. Ας σταματήσει πια αυτή η καραμέλα με τα βασικά πτυχία Βόλου/Μακεδονίας και η εξυπηρέτηση των συντεχνιακών αιτημάτων των τμημάτων τους. Μπράβο που το Υπουργείο πάει να βάλει φραγμό στην προηγούμενη συντεχνιακή λογική. Συμφωνώ με το πνεύμα του άρθρου!