Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΣΠΥΡΟΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 16:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σύστημα πρόσληψης των εκπαιδευτικών πρέπει να γίνει αντικειμενικό και αξιοκρατικό. Για να γίνει αυτό πρέπει: 1. Όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Αυτό θα προσδώσει στη διαδικασία ένα βαθμό αντικειμενικότητας και θα κάνει το σύστημα αδιάβλητο (σε ένα βαθμό). 2. Να καταργηθεί ο πίνακας αναπληρωτών, στον οποίο κύριο μέσω μοριοδότησης είναι η προϋπηρεσία και δεν λαμβάνονται υπόψη στο βαθμό που πραγματικά πρέπει τα υπόλοιπα προσόντα. Πρέπει σ’ αυτό να συνυπολογίσουμε ότι μέχρι και σήμερα στις περισσότερες περιπτώσεις η προϋπηρεσία μαζεύεται με ώρες δουλειάς που προσφέρονται «μεγαλόψυχα» από κάποιους. Πρέπει να σταματήσει πια ο Έλληνας να υποτιμάει τον εαυτό του και ενώ κατέχει πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά, να παρακαλεί κάποιους για μερικές ώρες και μετά να λέει και ευχαριστώ. Είναι αντιληπτό, λοιπόν ότι την μεγαλύτερη προϋπηρεσία σήμερα την έχει αυτός με το μεγαλύτερο «δόντι». 3. Η αξιοκρατία του συστήματος θα διασφαλιστεί αν γίνει προσεκτική μελέτη της μοριοδότησης για κάθε ένα από τα προσόντα του υποψηφίου. Υ.Γ. Δεν είμαι εκπαιδευτικός, αλλά αυτές είναι οι παρατηρήσεις που έχω κάνει εδώ και καιρό βλέποντας τα πράγματα από έξω.