Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΡΑΒΑΤΑ ΑΡΤΕΜΙΣ | 12 Αυγούστου 2016, 23:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι η εξειδίκευση των μαθητών(-τριων) από το 2ο έτος στα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής δεν ήταν καθόλου πρόωρη. Η χαρά, η επιθυμία και τα χαμόγελα των παιδιών, τις ώρες των μαθημάτων ειδικότητας είναι η καλύτερη απόδειξη. Τα παιδιά έρχονταν χαρούμενα στο σχολείο γιατί έβρισκαν κάτι που πραγματικά τους άρεσε και δεν έρχονταν για να βρουν ένα Ειδικό Γυμνάσιο ίδιο με αυτό της Γενικής Αγωγής απλωμένο σε περισσότερα χρόνια. Προτείνω : Όλα τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής να μετατραπούν από το σχολικό έτος 2016-2017 σε Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια με τους τομείς και τα ειδικότητες, που λειτουργούσαν σε καθένα από αυτά μέχρι σήμερα. Να παραμείνουν οι ειδικότητες και στις τάξεις του Γυμνασίου και η επιλογή να μην είναι δεσμευτική για τα παιδιά, αλλά να δίνεται η δυνατότητα αλλαγής τους σε οποιαδήποτε τάξη του Γυμνασίου. Λόγω των ειδικών συνθηκών είναι μεγάλος ο αριθμός μαθητών, που έχει οριστεί ανά τάξη. Νομίζω ότι ο ελάχιστος αριθμός πρέπει να είναι τρεις (3) και ο μέγιστος οκτώ (8). Πρέπει να προβλεφθεί 2ος εκπαιδευτικός στα εργαστηριακά μαθήματα όταν ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τους πέντε (5). Με εκτίμηση, Ά. Καραβάτα, ΠΕ20 μόνιμη εκπαιδευτικός, 8 χρόνια με απόσπαση στο ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Κορωπίου.