Κανένας δάσκαλος γενικής δεν γνωρίζει επαρκώς με ποιον τρόπο μπορεί να βοηθηθεί ένας μαθητής με Μ.Δ και άλλες αναπηρίες σε εξατομικευμένο επίπεδο.Δεν έχουν δημιουργηθεί τυχαία τα τμήματα ειδικής αγωγής σε Θεσσαλονίκη και Βόλο. Δεν σπουδάζεται η ειδική αγωγή τυχαία 4 ολόκληρα χρόνια. Στα οποία τέσσερα χρόνια σύμφωνα με τους οδηγούς σπουδών εκπαιδευόμαστε πέρα από τις αναπηρίες και την τυπική ανάπτυξη του παιδιού ώστε να είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε πότε κάποιος μαθητής παρεκκλίνει από αυτήν. Είμαστε ειδικοί, είμαστε επαγγελματίες, είμαστε επιστήμονες και αυτή η τροπολογία ακυρώνει τον κλάδο μας και κυρίως βλάπτει τα Α.Μ.Ε.Α. και τις οικογένειές τους που έχουν ανάγκη δίπλα τους επαγγελματίες να τους κατευθύνουν σωστά!!
Κανένας δάσκαλος γενικής δεν γνωρίζει επαρκώς με ποιον τρόπο μπορεί να βοηθηθεί ένας μαθητής με Μ.Δ και άλλες αναπηρίες σε εξατομικευμένο επίπεδο.Δεν έχουν δημιουργηθεί τυχαία τα τμήματα ειδικής αγωγής σε Θεσσαλονίκη και Βόλο. Δεν σπουδάζεται η ειδική αγωγή τυχαία 4 ολόκληρα χρόνια. Στα οποία τέσσερα χρόνια σύμφωνα με τους οδηγούς σπουδών εκπαιδευόμαστε πέρα από τις αναπηρίες και την τυπική ανάπτυξη του παιδιού ώστε να είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε πότε κάποιος μαθητής παρεκκλίνει από αυτήν. Είμαστε ειδικοί, είμαστε επαγγελματίες, είμαστε επιστήμονες και αυτή η τροπολογία ακυρώνει τον κλάδο μας και κυρίως βλάπτει τα Α.Μ.Ε.Α. και τις οικογένειές τους που έχουν ανάγκη δίπλα τους επαγγελματίες να τους κατευθύνουν σωστά!!