Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Αγγελόπουλος Γεώργιος | 4 Δεκεμβρίου 2009, 16:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σημερινό σύστημα του μέσου και του βολέματος δεν δημιουργεί ιδιαίτερα παράπονα μεταξύ των καθηγητών, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ικανοποιούνται οι περισσότεροι. Θα μπορούσαν απλά να αποφεύγονται κάποιες ακραίες και προκλητικές αποσπάσεις. Έχω όμως να προτείνω την αναθεώρηση των αναθέσεων με σκοπό να μπορούν περισσότερες ειδικότητες να διδάξουν μαθήματα. Παραδείγματος χάριν διπλωματούχοι του Πολυτεχνείου μπορούν να διδάξουν άνετα φυσική, μαθηματικά και Χημεία σε τάξεις του Γυμνασίου και σε κάποιες των Λυκείων, αντίστοιχα οι Φυσικοί και οι Μαθηματικοί μπορούν να διδάξουν και τα δυο μαθήματα. Ακόμη θα μπορούσε να υπάρξει πιστοποίηση των εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων σε μαθήματα σπάνια ή επιλογής ώστε να μην διορίζονται ειδικότητες που έχουν λίγες ή καθόλου ώρες. Αυτό σε ένα βαθμό γίνεται και τώρα π.χ οι Γεωπόνοι διδάσκουν ΣΕΠ ή τεχνολογία, θα μπορούσε να γίνει πιο οργανωμένα και θεσμικά. Γενικά καλό θα ήταν να αξιοποιείται κάθε φορά πρώτα το υπάρχον δυναμικό και μετά να γίνονται προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων.