• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 13 Αυγούστου 2016, 15:31

    Εφόσον πιστεύετε ότι όλοι οι δάσκαλοι είναι ικανοί να διδάξουν παιδιά με ειδικές ανάγκες γιατί ζητάτε παράλληλη στήριξη μέσα στην τάξη, γιατί παραμελείτε τους μαθητές που δεν ακολουθούν τον μέσο όρο της τάξης λέγοντας "α δεν μπορώ να αφήσω ολόκληρη την τάξη για έναν μόνο μαθητή", γιατί προσπαθείτε να τους διδάξετε με πρότυπο το παιδί τυπικής ανάπτυξης, γιατί κάθε φορά που υπάρχει στην γενική τάξη ένα παιδί με αυτισμό υποστηρίζετε ότι διαταράσσει την ομαλή λειτουργία της τάξης και περιμένετε τον δάσκαλο ειδικής να το αναλάβει; Το ότι κάποιοι είναι άνεργοι και έχουν ανάγκη από εργασία είναι κατανοητό. Αυτό που όμως είναι αδιανόητο είναι να παραμελούμε τα διακαιώματα αυτών των παιδιών μόνο και μόνο επειδή δεν είμαστε στην θέση τους και κοιτάμε τις δικές μας ανάγκες. Και κάτι τελευταίο αν ο οποιοσδήποτε από εσάς είχε παιδί με βαρύ αυτισμό για παράδειγμα, ποιος θα θέλατε να αναλάβει το παιδί σας; Κάποιος που έχει σπουδάσει και εκπαιδευτεί στην ειδική αγωγή και στα είδη των εκπαιδευτικών αναγκών ή κάποιος που δεν έχει λάβει την ίδια εξειδίκευση και στηρίζεται πάνω στην εμπειρία του, σε σεμινάρια και σε μεταπτυχιακά χωρίς τις βασικές σπουδές; Και μη μου πείτε ότι τα μαθήματα ενός μεταπτυχιακού ισοδυναμούν με τα 70 ή τα 65 μαθήματα του πτυχίου, αυτό είναι κοροϊδία. Αναρωτηθείτε!