Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νικόλας Π. | 13 Αυγούστου 2016, 16:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επί σειρά ετών η συγκεκριμένη κατηγορία εργαζομένων (όχι εκπαιδευτικών καθώς δεν είναι) εκμεταλλεύτηκε το γεγονός πως στην Ελλάδα προκειμένου να εξυπηρετήσουμε καθηγητές πανεπιστημίων δημιουργήσαμε τμήματα ειδικής αγωγής (παγκόσμια πρωτοτυπία) την ώρα που σε όλη την Ευρώπη η ΕΑ αποτελεί εξειδίκευση και στελεχώνεται από πραγματικούς δασκάλους και νηπιαγωγούς με πτυχίο παιδαγωγικής σχολής και μεταπτυχιακά διδακτορικά κλπ. Ακόμα και αν δεχτούμε πως οι σχολές τους είναι αξιόπιστες ο ρόλος τους έπρεπε να περιορίζεται σε ειδικά σχολεία και σε καμία των περιπτώσεων δεν έπρεπε οι άνθρωποι αυτοί να εργάζονται σε γενικά σχολεία μέσω της παράλληλης στήριξης και των τμημάτων ένταξης. Δεν είναι εκπαιδευτικοί, οι μισοί δεν έχουν καν παιδαγωγική επάρκεια και δεν μπορούν να στηρίξουν τους μαθητές μαθησιακά και παιδαγωγικά καθώς αντιμετωπίζουν το παιδί ως ασθενή και όχι ως άτομο με ιδιαιτερότητα. Οι ίδιες οι σχολές τους και η φιλοσοφία τους είναι ρατσιστικές έναντι των παιδιών και των οικογενειών τους. Για να έρθουμε στην επίμαχες και επικείμενες αλλαγές. Προχωρήστε στην υιοθέτηση τους και μην δώσετε σημασία στις κραυγές και ισχνές διαμαρτυρίες των ΠΕ 71 και 61. Εναρμονιστείτε με τις παγκόσμιες τάσεις όσον αφορά στην Ειδική Αγωγή. Η τροπολογία αυτή είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην Ειδική Αγωγή τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και θα είναι έγκλημα αν δεν την ψηφίσουμε. Τα παιδιά έχουν πάνω από όλα ανάγκη ΔΑΣΚΑΛΩΝ και πραγματικών παιδαγωγών. Όχι ειδικού βοηθητικού προσωπικού που θα τους φερθεί σαν να είναι άρρωστα και δεν έχουν τη δυνατότητα να τα στηρίξουν μαθησιακά συναισθηματικά κλπ. Συνεπώς. Καμία πρόταξη στους ΠΕ 61/71. Δεν προκύπτει από πουθενά πως την αξίζουν παρά μόνο από το επιχείρημα πως «φτιάξαμε σχετικά τμήματα». Λάθος μας και κακώς τα φτιάξαμε και στην Ελλάδα των «παχιών αγελάδων» κάναμε πολλά τέτοια λάθη υα οποία και πληρώνουμε σήμερα. Ισότιμη μεταχείριση με τους ΠΕ 70,5 60,5. Των πραγματικών εκπαιδευτικών που τόσα χρόνια αδικήθηκαν παρότι είχαν αυξημένα προσόντα και πέραν των τεσσάρων ετών σπουδών τους ξόδεψαν χρόνο, χρήμα και προσωπική ζωή προκειμένου να επιμορφωθούν και να αποκτήσουν κάποιο μεταπτυχιακό διδακτορικό, σε αντίθεση με τους ΠΕ 71/61 που επέλεξαν να μείνουν στάσιμοι λόγω μιας άδικης και φωτογραφικής πρόταξης. Πολύ σωστές οι ρυθμίσεις. Προχωρήστε και όλος ο εκπαιδευτικός κλάδος είναι μαζί σας.