• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννα' | 13 Αυγούστου 2016, 18:02

    Ας απαντηθεί, λοιπόν, μια συγκεκριμρνη ομάδα ερωτημάτων και σχολίων που αναπράγονται συνεχώς και υπερασπίζονται τον παραλογισμό: "Από που κι ως που θεωρείται ως βασικό πτυχίο ένα πτυχίο που δεν έχει στη βάση του τις παιδαγωγικές σπουδές αλλά αντιμετωπίζει το παιδί ως «ειδικό» παιδί πρώτα πρώτα και όχι ως παιδί ισότιμο με όλα τα άλλα!(Για να μη μιλήσουμε και για το τμήμα του Μακεδονίας που ούτε στο όνομα ούτε στο περιεχόμενο δεν είναι καν ειδικήε αγωγής. Ούτε καν αυτό που λέει ότι είναι δεν είναι..Έλεος πια!!!)" Τόσο στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας όσο και της Θεσσαλίας, τα μαθήματα είναι κατ εξοχήν παιδαγωικά και αφορούν μεταξύ άλλων μεθόδους διδασκαλίας και ψυχολογία. Δεύτερον, το να θεωρείται ένα παιδί "ειδικό" δεν σημαίνει ότι υποτιμάται, ούτε ότι είναι κατώτερο, παρα μόνο για κάποιον κακοπροαίρετο. Είναι απλά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. "Ειδικά" είναι και τα χαρισματικά παιδιά. Δεν είναι κακό που υπάρχουν παιδιά που διαφέρουν απο τα τον μέσο όρο, που είναι αυτές οι ειδικές περιπτώσεις. Τρίτον, Ορίστε το πρόγραμμα σπουδών "για το τμήμα του Μακεδονίας που ούτε στο όνομα ούτε στο περιεχόμενο δεν είναι καν ειδικήε αγωγής" για όποιον επιθυμεί να αποποιηθεί την αμάθεια: http://www.uom.gr/modules.php?op=modload&name=Mathimata&file=index&tmima=7&categorymenu=2 "Κι από που κι ως που δεν είναι ΒΑΣΙΚΟ πτυχίο για να εργαστείς στην εκπαίδευση το πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ;; Το πρώτο και ΒΑΣΙΚΟ πτυχίο για να μπεις σε οποιοδήποτε σχολείο, σε οποιοδήποτε τμήμα, σε οποιαδήποτε δομή της εκπαίδευσης είναι αυτό του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ!!!" Σαφώς και για να εργαστεί κάποιος στην εκπαίδευση πρέπει να κατέχει βασικό πτυχίο παιδαγωγού. Όταν όμως η ΕΙΔΙΚΗ εκπαίδευση διαφοροποιείται απο την γενική εκπαίδευση και υπάροχουν πτυχιούχοι της ΕΙΔΙΚΗΣ εκπαίδευσης, τότε η λογική και η αξιοκρατία επιτάσσουν ΕΙΔΙΚΟΥΣ παιδαγωγούς με ανάλογο ΒΑΣΙΚΟ πτυχίο για την ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ. Captain Obvious. "Ας μην ξεχνάμε τα αυτονοήτα και ας μην χρειάζεται να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και ότι είμαστε οι κατεξοχήν επαρκείς, οι ΠΕ 70/60 (με διδακτορικα/μεταπτυχιακά)να μπορούμε να δουλέψουμε με όλα τα προσόντα που χρειάζονται στις δομές της ΕΑΕ." Κανείς δεν αμφισβητεί ότι οι ΠΕ 70/60 με διδακτορικά/μεταπτυχιακά μπορει να είναι επαρκείς στην ειδική αγωγή, αλλά οι ΠΕ 71/61 είναι επαρκέστεροι. Είναι ο ΒΑΣΙΚΟΣ τους τομέας. "Ας σταματήσει πια αυτή η καραμέλα με τα βασικά πτυχία Βόλου/Μακεδονίας και η εξυπηρέτηση των συντεχνιακών αιτημάτων των τμημάτων τους." Προφανώς και μια πληρέστερη εξειδίκευση στην ειδική αγωγή δεν υπηρετεί συντεχνιακά αιτήματα, αλλά την ίδια την εκπαίδευση. Μα ακόμη και συντεχνιακά να θεωρούνται αυτά τα αιτήματα, το αποτέλεσμα είναι ότι αποφοιτούν επιστήμονες περισσότερο τυπικά καταρτισμένοι απο τους υπόλοιπους στον τομέα της ειδικής παιδαγωγικής.