Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 14 Αυγούστου 2016, 17:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους μια δίκαιη τροπολογία που ανοίγει το δρόμο για δίκαιη μεταχείριση των αναπληρωτών που εργάζονται στην ειδική αγωγή. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία άνθρωποι με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, προυπηρεσία και ασεπ να βρίσκονται σε πίνακες σε κατώτερη θέση από αποφοίτους τμημάτων που μόλις τέλειωσαν με μόνο προσόν ένα πτυχίο το οποίο και αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και χωρίς παιδαγωγική επάρκεια σε κάποιες των περιπτώσεων. Πτυχία ειδικής τα οποία διαιωνίζουν το ατομικό μοντέλο αναπηρίας αφού αντιμετωπίζουν τους μαθητές ως "ειδικούς¨" μαθητές και δεν ανταποκρίνονται καν στην ενιαία παιδαγωγική. Πώς γίνεται να έχει κανείς πτυχίο σε ειδική αποκλειστικά και μόνο και να στηρίζει μαθητές στη γενική τάξη; Πού είναι οι αρχές της ένταξης; Ο εκπαιδευτικός πρώτα παίρνει πτυχίο παιδαγωγικής και έπειτα εξειδικεύεται και συνεπώς αυτό προάγει την ενιαία παιδαγωγική και την παιδαγωγική της ένταξης και όχι την ειδική παιδαγωγική που έιναι κατά των μαθητών με αναπηρία. Ναι στηντροπολογία, ναι στην δίκαιη μεταχείριση ανθρώπων με προσόντα!