Το οποία στην ουσία λέει το αυτονόητο, ότι η ΕΑΕ είναι αναπόσπαστο μέρος και προέκταση της Γενικής και όχι κάτι απομονωμένο και «ιδιοκτησια» των ΠΕ 61/71. Τι πιο λογικό και επιστημονικά ορθό να έχει το δικαίωμα ένας δάσκαλος/ νηπιαγωγός της Γενικής, με αυξημένα προσόντα στην ειδική (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) να μπορεί να εργαστεί ισότιμα ΚΑΙ σε δομές ΕΑΕ, ειδικά σε αυτές εντός του τυπικού σχολείου (Τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη).
Στηρίζω το άρθρο και τη δίκαιη κατεύθυνσή του!!
Το οποία στην ουσία λέει το αυτονόητο, ότι η ΕΑΕ είναι αναπόσπαστο μέρος και προέκταση της Γενικής και όχι κάτι απομονωμένο και «ιδιοκτησια» των ΠΕ 61/71. Τι πιο λογικό και επιστημονικά ορθό να έχει το δικαίωμα ένας δάσκαλος/ νηπιαγωγός της Γενικής, με αυξημένα προσόντα στην ειδική (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) να μπορεί να εργαστεί ισότιμα ΚΑΙ σε δομές ΕΑΕ, ειδικά σε αυτές εντός του τυπικού σχολείου (Τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη). Στηρίζω το άρθρο και τη δίκαιη κατεύθυνσή του!!