Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας | 14 Αυγούστου 2016, 19:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους το Υπουργείο θα αποκαταστήσει μια μεγάλη αδικία που είχε γίνει με την ντροπολογία του Ν.3966/2011, σύμφωνα με την οποία οι οργανικές θέσεις των τμημάτων ένταξης είχαν μετατραπεί από ΠΕ70 και 60 σε ΠΕ 71 και 61.Από τότε όλες οι οργανικές των μονίμων δασκάλων ειδικής αγωγής(ΠΕ 70 και 60) ήταν στον αέρα.Συνάδερφοι με μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή, που πρόσφεραν πολλά χρόνια τις υπηρεσίες τους στο χώρο αυτό και συνέβαλαν στην εξέλιξη των δομών τις ειδικής αγωγής, κινδίνευαν να χάσουν τη θέση τους.Πρέπει, επίσης, να τονιστεί ότι η εκπαίδευση είναι μία και αδιαίρετη.Η ειδική είναι προέκταση της γενικής, γι΄αυτό και ο δάσκαλος ειδικής αγωγής πρέπει να έχει πρώτα πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος και κατόπιν ειδίκευση στην ειδική. Δεν μπορεί να είναι παιδαγωγός αν δεν είναι πρώτα παιδαγωγός. Οφείλει να γνωρίζει πρακτικά τα αναλυτικά προγράμματα, να σταθμίζει το επίπεδο των μαθητών ,να γνωρίζει τις σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και να έχει διδακτική επάρκεια.Για τους λόγους αυτούς οι απόφοιτοι ΠΤΔΕ με ειδίκευση στην ειδική αγωγή πρέπει να προηγούνται όλων των υπολοίπων που δεν έχουν βασικό πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος αλλά μόνο ειδίκευση στην ειδική. Γι΄αυτό και η συγκεκριμένη τροπολογία είναι στη σωστή κατεύθυνση. Η πολιτεία πρέπει να προβεί στον ανασχηματισμό των πανεπιστημίων ώστε να σταματήσει η διχοτόμηση της εκπαίδευσης, σε γενική και ειδική.