Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αγγελόπουλος Γεώργιος | 4 Δεκεμβρίου 2009, 16:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για να υπάρξει σωστή επιλογή στελεχών πρέπει να λειτουργεί συνεχώς ανανεούμενο και βελτιωνόμενο ένα σύστημα αξιολόγησης. Το σύστημα αυτό πρέπει περιλαμβάνει πολλά κριτήρια σε ομάδες και να είναι εκ των προτέρω γνωστό σε όλους (δηλαδή οποιαδήποτε αλλαγή να επηρρεάζει τη μεθεπόμενη κρίση). Να μην υπάρχει κυρίαρχη ομάδα κριτηρίων ή πρόσωπο που θα επηρρεάζει αποφασιστικά το αποτέλεσμα. Έτσι να υπάρχουν κριτήρια αντικειμενικά, όπως βαθμολογία πτυχίου, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, άλλα πτυχία, σεμινάρια, μετεκπαιδεύσεις κ.α. Άλλα και υποκειμενικά, όπως αξιολόγηση από τον διευθυντή, από τους συναδέλφους, ακόμη και από τους μαθητές με μικρή όμως βαρύτητα. Όλα αυτά βέβαια θα πρέπει να συζητηθούν με όλους τους εμπλεκόμενους και κυρίως με τους εκπαιδευτικούς απευθείας και όχι μέσω των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Σε κάθε ομάδα να υπάρχουν συντελεστές βαρύτητας. Ακόμη μπορούν να διοργανώνονται και μετεκπαιδεύσεις μικράς διαρκείας με εξετάσεις και βαθμούς. Τέλος καλό είναι να μετρά η συνολική επαγγελματική ζωή ενός υποψήφιου και όχι μόνο η υπηρεσία του στο δημόσιο ή στο υπουργείο Παιδείας. Οι καθηγητές είμαστε μια ομάδα που αξιολογεί καθημερινά αλλά δεν αξιολογείται ποτέ συστηματικά.