Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΥΛΑΓΙΝΗΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 14:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι σύζυγος νηπιαγωγού και η οικογένεια μου είναι θύμα του τρόπου προσλήψεων από το Υπ. Παιδείας. (Μπορείτε να αναζητήσετε την υπόθεση μου στο όνομα μου, ή στο όνομα Άννα Οικονομίδου (το όνομα της νηπιαγωγού)από την οποία πιθανόν να εξάγετε κάποια συμπεράσματα. Ως προς την ουσία. 1)Δεν εξειδικεύετε τα κριτήρια του μεταβατικού σταδίου. Το σύστημα θα παραμείνει όπως έχει για του χρόνου; 2)H σύζυγος μου με 3 μικρά παιδιά είναι 3 φορές επιτυχούσα ΑΣΕΠ και έχει υπηρετήσει ως αναπληρώτρια 1 χρόνο στον Αη Στράτη και 1 χρόνο στην Αθήνα(απίστευτο να θέλει να διοριστεί στη Μυτιλήνη και να τη στέλνουν στην Αθήνα). Αν δεν διοριστεί του χρόνου προφανώς θα πρέπει να ξαναρχίσει από την αρχή σαν να ήταν 22 ετών, χωρίς οικογενειακά βάρη. Αν έχετε υπόψη σας ένα τέτοιο σύστημα το λιγότερο που μπορώ να πώ είναι ότι είναι πολύ άδικο. 3)Θα πρέπει να εξειδικεύσετε το τόπο διορισμού. Λέτε ή "αρμόδιας διεύθυνσης, ή περιοχής αυτής, ή σχολείου". Είναι πολύ ασαφές αυτό που λέτε. Τα ερωτήματα είναι : Πόσες επιλογές θα έχει ένας υποψήφιος για διορισμό. Δηλαδή αν το τοποθετήσετε σε επίπεδο σχολείου για το οποίο υπάρχει μόνο ένα κενό και δεν διοριστεί κάποιος με πολλά μόρια διορισμού, υπάρχει περίπτωση να διοριστεί κάποιος άλλος με πολύ λιγότερα μόρια σε ένα σχολείο σε απόσταση π.χ. 20 χιλιομέτρων. Όπως καταλαβαίνετε μπορεί να προκύψει μείζον θέμα προνομιακής και εσωτερικής πληροφόρησης σε επίπεδο διαχείρισης κενών και διορισμών με αποτέλεσμα ένα απίστευτα φαύλο σύστημα διορισμού το οποίο θα είναι 100 φορές χειρότερο και πιο άδικο από το σημερινό. 4)Ποια θα είναι τα κριτήρια διορισμού. Η οικογενειακή κατάσταση θα παίζει ρόλο, θα έχει βαρύτητα η οικογενειακή κατάσταση; Πολλοί κυρίως γυναίκες εκπαιδευτικοί έχουν θυσιάσει τόσα πολλά για να προχωρήσουν σε αυτόν τον "Πίνακα διορισμών". Προκειμένου να πάει η σύζυγος μου στον Αη Στράτη και στην Αθήνα για να δουλέψει και να ανεβεί στον πίνακα, αποχωρίστηκε 40 ημερών, ενώ το 2ο παιδί της οικογένειας παρουσίασε ψυχολογικά προβλήματα και αναγκάζομαι κάθε μήνα να πληρώνω μια περιουσία στις ψυχοθεραπείες και στις λογοθεραπείες. Με συγχωρείτε για το ύφος του σχολίου και την δυσπιστία μου, αλλά κρίνω ότι δεν είναι σωστό να γίνονται τα παιδιά μου πειραματόζωα με την ανάληψη του Υπ. Παιδείας από νέα ηγεσία. Με Τιμή Γ. Κουλαγίνης