Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ | 15 Αυγούστου 2016, 18:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΤΗΡΙΖΩ :ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕ60/70 ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣΕπειδή:1) Επιτέλους με τη ρύθμιση αυτή η ελληνική εκπαιδευτική πολιτική κινείται προς τις αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης, της συνθήκης της Salamanga,της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής για τους μαθητές με αναπηρία/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ο ειδικός παιδαγωγός πρώτα σπουδάζει δάσκαλος/νηπιαγωγός, δηλαδή παιδαγωγός και μετά εξειδικεύεται στην ειδική αγωγή!!!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ= ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΤΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ, (ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) !!!!!2) Αναγνωρίζεται η προσφορά που παρείχαν οι ΠΕ60/70 στην ειδική αγωγή και που ειδαν ΞΑΦΝΙΚΑ να χάνονται τα εργασιακά τους δικαιώματα, οι σπουδές τους κ.ο.κ. ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!!3)Η ρύθμιση αυτή είναι δίκαιη και για τους δύο.Δεν προτάσσεται κανένας. ΣΤΑΜΑΤΑ Η ΑΔΙΚΙΑ να θεωρείται ένας απόφοιτος του Βόλου «ανώτερος» και μάλιστα μέσα στα γενικά σχολεία. Γιατί το ψευδοεπιχείρημα ότι οι 61/71 δεν έχουν δικαιώματα στους πίνακες της γενικής (και πως-γιατί να έχουν;;;) ωστόσο δουλεύουν στη γενική μέσω της ειδικής αγωγής (παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης κ.ο.κ.). Πρέπει λοιπόν να σταματήσει Η ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ πρόταξη τους: Είναι δυνατόν ένας δάσκαλος (4 έτη σπουδών) με μεταπτυχιακές επιπλέον σπουδές στην ειδική αγωγή (1-2 ‘έτη) και με προϋπηρεσία να θεωρείται κατώτερος από έναν απόφοιτο του Βόλου και μάλιστα πολλές φορές χωρίς προϋπηρεσία, σε γενικά σχολείαααα;;;;;;4) Σαφώς είναι πρωτοτυπία της Ελλάδας η ίδρυση αυτών των τμημάτων (και μάλιστα διαλέγεις κατεύθυνση-πουθενά σε κανένα ‘παιδαγωγικό’ τμήμα δεν διαλέγεις τρίτο έτος κατεύθυνση-)σαφώς θα πρέπει να μεριμνήσει το κράτος για τους αποφοίτους αυτών των τμημάτων ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΕ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ (ΕΙΝΑΙ ΛΕΦΤΑ ΕΣΠΑ), που επέλεξαν να σπουδάσουν ειδική αγωγή όπως γίνεται παντού: πρώτα δάσκαλος/νηπιαγωγός και μετά στην ειδική αγωγή. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΏΛΙΟ ΤΩΝ 61/71 Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!!!! ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ, ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΝΑ ΚΑΤΑΤΆΣΣΟΝΤΑΙ ΙΣΟΤΙΜΑ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ΠΤΥΧΊΟ ΒΌΛΟΥ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΌ ΠΤΥΧΙΟ+ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ) ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΎ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΥ.Γ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΌΝΟ ΌΣΟΙ ΈΧΟΥΝ ΠΆΝΩ ΑΠΌ 60 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΆ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ