Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αγάθη Γεωργιάδου | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνούμε όλοι ότι θα πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα αξιοκρατικό για την επιλογή των Στελεχών Εκπαίδευσης. Οι νυν υπηρετούντες Σχολικοί Σύμβουλοι μοριοδοτηθήκαμε ανάλογα με τα προσόντα μας, τους τίτλους σπουδών μας, τις ξένες γλώσσες μας, την εμπειρία μας σε τάξη, τη συμμετοχή μας σε συγγραφικές ομάδες σχολικών βιβλίων, το συγγραφικό μας έργο γενικότερα, ακόμα και με τεστ 100 παιδαγωγικο-διδακτικών ερωτήσεων. Καμία αντίρρηση. Μόνο που όσοι επιλέγονται και κρίνονται άξιοι, θα πρέπει να έχουν διασφαλισμένο ότι θα εργαστούν σε ένα αυστηρά καθορισμένο πλαίσιο, με συγκεκριμένες αρμοδιότητες και σε επαρκή αριθμό, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των εκπαιδευτικών. Δεν είναι δυνατόν να παλεύουμε με ένα τεράστιο αριθμό σχολείων και εκπαιδευτικών (εν προκειμένω 82), σε μια αχανή περιοχή (Αν. Αττική) και σε καθεστώς ρευστότητας, με ελάχιστες διοικητικές αρμοδιότητες, σαν να είμαστε "άνευ χαρτοφυλακίου". Ναι στην αξιολόγηση με σαφή, αντικειμενικά, αδιαβλητα κριτήρια, αλλά και καθηκοντολόγιο που να διασφαλίζει την ποιότητα και την αξιοπρέπεια των Στελεχών της Εκπαίδευσης.