Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΕΦΗ ΤΑΤΣΗ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΝΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. 2.ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ. 3.ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ,ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ. 3.ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ,Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΑΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ,ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΣΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝ Η ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ