Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Α΄ΕΛΜΕ ΑΧΑΙΑΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για το σύστημα πρόσληψης πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να παραγνωρισθεί η ισχύουσα διδικασία και να υπάρξει ένα μεικτό σύστημα διορισμών και απο τον ΑΣΕΠ και απο την προυπηρεσία , αφου πρώτα ελεγχθούν και ξεκαθαρισθούν οι πίνακες.Σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρξει δίκαιη μεταχείρηση όσων συναδέλφων υπηρέτησαν το σύστημα (ανπληρωτές και ωρομίσθιοι) και για κοινωνικούς λόγους και για λόγους αξιοπιστίας και της ίδιας της πολιτείας.Η εύλογη μεταβατικότητα πρέπει να εμπεριέχεταιστην όποια πρόταση. Η παρούσα ποσόστωση 60-40 έχει κατά την άποψή μας αλλοιωθεί απο τη λειτουργία πινάκων που λειτουργούν παράλληλα (24μηνο, 40μηνο)και σταδιακά οδηγούν στη μείωση των διορισμών. Για τις υπηρεσιακές μεταβολές χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια που θα οδηγήσει σε εξορθολογισμό του συστήματος, το οποίο τα τελευταία χρόνια με τις συνεχείς παρεμβάσεις έχει καταστεί διάτρητο. Μια καλή αφετηρία συζήτησης είναι και η πρόταση της ΟΛΜΕ για τις υπηρεσιακές μεταβολέςπου έχει κατατεθεί.ΔΙΑΦΩΝΟΎΜΕ με την πρόταση να γίνονται οι διορισμοί στις σχολικές μονάδες, πράγμα που σταδιακά μπορεί να οδηγήσει σε αμφισβήτηση την οργανικότητα. Για τις επιλογές στελεχώνπροτείνουμε:α)4ετή θητεία για όλα τα στελέχη της εκπ/σης, που θα λήγει ταυτόχρονα β)το σύνολο των αξιολογικών μοναδων θα προκύπτει απο τα μοριοδοτούμενα κριτήρια(τυπικά προσόντα),απο τα συνεκτιμώμενα και τη συνέντευξη που όμως θα έχει πολύ μικρή συμβολή και στην οποία θα αξιολογούνταισυγκεκριμένα κριτήρια με επιμέρους μοριοδότηση γ)να γίνεται διάκριση των μεταπτυχιακών τίτλων και των επιπλέον πτυχίων ανάλογα με τη συνάφεια που θα έχουν με τη θέση που διεκδικεί ο υποψήφιος.Η αξιολόγηση να είναι ικανοποιητική όταν υπάρχει συνάφεια και συμβολική όταν δεν υπάρχει δ)οι δηλώσεις προτίμησης να γίνονται μετά την κατάρτιση των αξιολογικών πινάκων ε) οι επιλογές υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων να γίνονται απο το Σύλλογο Διδασκόντων.