• Σχόλιο του χρήστη 'kostas papadopoulos' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:05

    1. Δώστε δυνατότητες και σε αυτούς που δεν έχουν διδακτορικό να μπουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Στους γεωπόνους κάθε χρόνο η ΑΣΠΑΙΤΕ σε κάθε παράρτημα παίρνει 1 με 2 άτομα. Μεταπτυχιακό, Proficiency δεν αρκούν αν δεν έχεις διδακτορικό. Η ζήτηση από γεωπόνους σε κάθε παράρτημα έναι 70-80 υποψήφιοι για 1 ή 2 θέσεις. Μη στερείτε την δυνατότητα σε ανθρώπους που θέλουν να καταρτιστούν παιδαγωγικά και που δεν έτυχε να έχουν διδακτορικό, να μην μπορούν. Είναι αδιανόητο, να θες σε πολλές ειδικότητες διδακτορικό για να μπεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Αν είναι δυνατόν, ερευνητικό κέντρο είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ και θέλει διδακτορικό; Για ποιο λόγο να παίρνει τόσα μόρια ένας διδάκτορας που έχει μάλιστα διδακτορικό στην ειδικότητα του (όχι στα παιδαγωγικά) για να μπει στην ΑΣΠΑΙΤΕ; Δεν σημαίνει ότι θα καταρτιστεί παιδαγωγικά καλύτερα από έναν που έχει μεταπτυχιακό. Θεωρώ ότι οι διδάκτορες θα χρησιμοποιήσουν την παιδαγωγική κατάρτιση γία να διδάξουν στα πανεπιστήμια, για να καταρτιστούν παιδαγωγικά ως ΔΕΠ Πανεπιστημίων. Δεν είναι όμως δυνατόν να ανταγωνίζονται για να μπουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ κατόχους πτυχίων που θέλουν να πάνε στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Βάλτε τους σε ξεχωριστεί κατηγορία, έτσι ώστε να δώσετε την δυνατότητα και σε άλλους ανθρώπους να μπουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Θεωρώ ότι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ που πέτυχαν στα παιδαγωγικά και έχουν ήδη διαβάσει παιδαγωγικά βιβλία, θα πρέπει να έχουν μόρια ή να μπαίνουν υπεράριθμοι στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Τόσοι επιτυχόντες ΑΣΕΠ ζητούν μια δικαίωση, είτε τμηματικό διορισμό είτε παιδαγωγική κατάρτιση και διορισμό όσοι από αυτούς δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Ακούστε τους επιτέλους και μη τους δίνετε απλά κάποια μόρια να μπουν αναπληρωτές όταν και εκεί προηγούνται οι έχοντες πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ, δημιουργούντας έτσι ένα αδιέξοδο.