Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Πολίνα | 15 Αυγούστου 2016, 23:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
...στα πλαίσια των οικονομικών περικοπών οι ΠΕ70 θα γινουν τα πάντα...εικαστικοί,μουσικοί,πληροφορικάριοι και γιατί όχι και ειδικοί παιδαγωγοί...ούτως ή άλλως οι άμεσα θιγόμενοι-γονείς παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες θυμούνται να αφορήσουν τους δικαίως "άσχετους" εκπαιδευτικούς ,που το σύστημα τοποθετεί σε θέσεις ειδικών παιδαγωγών, κατόπιν εορτής...αφού διαπιστώσουν ότι δεν είναι σε θέση να αντικαταστήσουν τον ειδικό και δεν μπορούν να προσφέρουν παρά μόνον το ελάχιστο στα παιδιά τους...ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ...ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ..όπερ σημαίνει ...ΜΟΝΟΝ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ...κανένας επιμορφωμένος ή μεταπτυχιακός γενικής αγωγής δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της "διδασκαλίας" μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες...η πικρή αλήθεια είναι πως απλά εξασφαλίζει μία θέση εργασίας εις βάρος αυτών των μαθητών....