Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Elena | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά χαίρομαι που δίνεται σε όλους η δυνατότητα να μιλήσει και να εκφράσει τη γνώμη του. Αρκεί να μην γίνεται στα πλαίσια της φιλοσοφίας του "πείτε να τελειώνουμε". Θα έκρινα το προσχέδιο τουλάχιστον ασαφές. Δεν προσδιορίζεται στο προσχέδιο αν θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να είναι επιτυχών κάθε φορά στο ΑΣΕΠ.Αλήθεια γνωρίζει η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ πόσο ψυχοφθόρο είναι αυτό?Αν ένας εκπαιδευτικός πετύχει την πρώτη φορά είναι ένας καλός και άξιος εκπαιδευτικός , αν αποτύχει τη δεύτερη ξαφνικά γίνεται ανάξιος για την τάξη? Και πώς θα μετράει η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα σχολεία? Τι θα γίνει με όλους αυτούς που έτρεχαν στα δυσπρόσιτα για τη "διπλή" προϋπηρεσία? Δεν αναφέρεται τίποτα για τους εκπαιδευτικούς που απέκτησαν προύπηρεσία από τις σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ και βρέθηκάν ξαφνικά μέσα στους πίνακες του ΥΠΕΠΘ αφήνοντας πίσω εκατοντάδες συναδέλφους τους που έτρεχαν σε όλη την Ελλάδα να μαζέψουν τα μόριά τους και αν άλλάξει ο τρόπος διορισμού δεν θα διοριστούν.Για να μην αναφερθώ στη Σιβιτανίδειο,την Αθωνιάδα κτλ. ΠΡΟΤΑΣΗ: Να μην θεμελιώνουν δικαίωμα διορισμού να δεν συμπληρώσουν τρια χρόνια αναπλήρωσης. Ό,τι ισχύει δηλαδή και για τους εκπαιδευτικούς της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Ο εκπαιδευτικός στην τάξη! Σύμφωνοι! Αλλά και ηγέτης της τάξης! Περήφανος και όχι κουρασμένος από τις δυσκολίες του διορισμού.Ο εκπαιδευτικός πλάθεται στην τάξη και όχι στους διαγωνισμούς. ΠΡΟΤΑΣΗ:μοναδικο κριτίριο διορισμού 24 μήνες και μια οποιαδήποτε επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Ας είμαστε μαζί με τον εκπαιδευτικό και όχι απέναντί του.