• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΗΤΣΙΑΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:24

    ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΟΛΩΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ ΕΙΤΕ ΕΜΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 25 ΕΤΩΝ,ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΚΑΘΕΜΙΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕΛΛΟΝ.ΣΕ ΟΛΕΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.ΟΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ,ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΛΑΔΗ.ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΔΙΝΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ.ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ. ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΚΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΕΥΡΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙΔΕΝ ΘΥΣΙΑΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ.ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ(ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΕΝΑ).ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ,ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΝΕΕΣ ΖΩΕΣ. ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥΜΕ;ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΓΩΝΙΣΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΙ;ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΔΩΣΑΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ(ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ)ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΣ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΚΕΝΑ, ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ ΚΕΝΑ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΛΙΓΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ. ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ,ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΡΟΣΟΝΤΑ" ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΤΕΩΡΟΙ.ΑΝ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΗΤΑΝ ΑΞΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΙ ΑΝΘΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.ΟΜΩΣ ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΝ ΝΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. Η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.ΕΝΑΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ.ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΘΠΗΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΛΑΓΗ ΤΙΣ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΗΔΗ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΞΑΡΤΟΝΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΡΙΖΩΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΧΤΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΘΕΜΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ.ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ, ΜΗΤΣΙΑΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ