Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσο πιο απλή και ανοικτή είναι η διαδικασία επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι, εάν ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα: 1. Ο βαθμός Α΄ να αποτελεί την μοναδική προϋπόθεση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής. (Πρόκειται για τον μεγαλύτερο βαθμό και προαπαιτείται, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, σε αρκετές περιπτώσεις διοικητικής φύσης.) 2. Μετρήσιμα κριτήρια από τα οποία να προκύπτουν όσοι/ες έχουν α) υψηλή παιδαγωγική και επιστημονική κατάρτιση και β) υψηλό επαγγελματικό ήθος. 3. Δραστικό περιορισμό ή και κατάργηση της συνέντευξης. Αν δεν καταργηθεί (διότι – στην υγιή της εκδοχή - είναι ένα μέσο από το οποίο μπορούν να προκύψουν ποιοτικά στοιχεία για τον/την υποψήφιοι/α), τότε: α) να είναι δομημένη (δηλ. με συγκεκριμένες θεματικές ενότητες) και β) να βιντεοσκοπείται (έναντι άσκησης κάθε νόμιμου δικαιώματος) 4. Αμέσως, μετά την επιλογή των στελεχών, να ακολουθεί επιμόρφωσή τους στα καθήκοντα που αναλαμβάνουν.