Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη kostas papadopoulos | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία υπουργέ, θέτω μια απορία μου και θέλω απάντηση. Πως είναι δυνατόν να θεωρεί ο νόμος παιδαγωγικά καταρισμένους τους Φυσικούς, Χημικούς και όλες τις άλλες καθηγητικές σχολές (εξαιρώ μόνο τις Παιδαγωγικές) όταν και εσείς γνωρίζετε ότι τα παιδαγωγικά μαθήματα σε αυτές είναι μαθήματα ΕΠΙΛΟΓΗΣ και ΟΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ; Με λίγα λόγια υπάρχουν καθηγητές Χημικοί, Φυσικοί, Βιολόγοι και άλλοι που θεωρούνται από τον νόμο ότι τα πτυχία τους εμπεριέχουν παιδαγωγική κατάρτιση και ας ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ. Απίστευτο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και όμως ο νομοθέτης θεωρεί ότι ένας γεωπόνος δεν είναι παιδαγωγικά καταρτισμένος, ενώ ένας Χημικός είναι και ας μην έχει παρακολουθήσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ παιδαγωγικό μάθημα, μιας και είναι στην ΕΠΙΛΟΓΗ του να το παρακολουθήσει ή όχι προκειμένου να συγκεντρώσει τις διδακτικές μονάδες και να πάρει το πτυχίο. Δηλαδή εγώ που είμαι γεωπόνος και ας παρακολουθήσω τα 1 με 2 παιδαγωγικά μαθήματα επιλογής που έχει το εκάστωτε τμήμα Βιολογίας, Χημείας κ.τ.λ. δεν θεωρούμαι παιδαγωγικά καταρτισμένος. Ο νομοθέτης έχει φτάσει στο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ με το να θεωρεί ότι ένα πτυχίο καθηγητικής σχολής (είτε έχει περάσει επιτυχώς κάποιος τα 2-3 το πολύ παιδαγωγικά μαθήματα είτε δεν έχει περάσει ΚΑΝΕΝΑ, μιας και ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ δίνει την ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ), είναι ισοδύναμο της ΑΣΠΑΙΤΕ!!!!!!!!!!! Είναι πασιφανές ότι η παραπάνω νομοθεσία κάνει αυθαίρετες, αντιφατικές και πλήρως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ για το ποιος είναι παιδαγωγικά καταρτισμένος ή όχι. Το θέμα χρήζει άμεσα ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ και δικαίωσης. Είναι γνωστό ότι ο Συνήγορος του Πολίτη έχει παρέμβει και ζητάει απαντήσεις, μετά από πλήθως καταγγελιών. Ο νομοθέτης ονομάζει ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ με πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάποιο ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ (καθηγητικής σχολής δηλαδή) και τους ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΧΑΜHΛΟΤΕΡΑ και ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ χωρίς πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ ή ισοδύναμο, όταν στην πρώτη κατηγορία είναι σίγουρο ότι υπάρχουν καποιοι οι ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ, σύμφωνα με το όσα γράφτηκαν παραπάνω. Αυτή είναι η αλήθεια και η ελληνική πραγματικότητα και είμαι σίγουρος ότι σε κάποιους δεν αρέσει. Δείχνει απλά το χάλι και το μπάχαλο της τεχνικής εκπαίδευσης. Αφού άλλωστε διορίζονται αυτοί που ΓΡΑΦΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΩΣ ΟΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΙ. Κυρία Υπουργέ, στην καινούργια νομοθεσία, ασχοληθείτε εσείς τουλάχιστον, σοβαρά με το θέμα της τεχνικής εκπαίδευσης και της παιδαγωγικής κατάρτισης μιας και προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ασχολήθηκαν. ΔΙΚΑΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ σε προηγούμενους διαγωνισμούς που έγραψαν πολύ καλύτερα από τους ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΣΠΑΙΤΕ διορισθέντες.