Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΣΤΕΛΚ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα υπουργέ Πριν λίγες μέρες έπεσε και σε μένα το ταβάνι του σπιτιού μου στο κεφάλι αλλά για δεύτερη φορά όταν άκουσα με προσοχή όσα εξαγγείλατε περί νέου τρόπου προσλήψεων εκπαιδευτικών και αξιολόγησή .τους Άντε πάλι τα ίδια, Φτού και από την αρχή ,πάλι βαλθήκανε να φτιάξουν την παιδεία ισοπεδώνοντας εκπαιδευτικούς και μαθητές. Πάλι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα πληρώσουν τις δικές σας αυθαιρεσίες. Πάλι τελευταίος θα βρεθεί ο Μαθητής και ο Εκπαιδευτικός. Μας θυμίσατε ακριβώς κατά λέξη όλα όσα είχε εξαγγείλει πριν από μια δεκαετία ο τότε υπουργός παιδείας Κος Αρσένης ο οποίος μας διαβεβαίωνε όπως και εσείς τώρα ότι ανοίγονται νέοι δρόμοι στην παιδεία και στο εκπαιδευτικό σύστημα αλλά μάλλον η σημερινή εικόνα δείχνει το αντίθετο. Μάλλον διαψεύστηκε πανηγυρικά αφού δεν άλλαξε τίποτα έστω προς το καλύτερο. Ο μαθητής και ο εκπαιδευτικός συνεχίζουν και παραμένουν έρμαια του πολιτικού συστήματος. , το οποίο και αναδιαμορφώνουν κάθε φορά που αναλαμβάνουν την εξουσία οι εκάστοτε υπουργοί κατά το δοκούν έτσι ώστε να το μας το παρουσιάζουν ως το σωστότερο και το ποιο επιτυχημένο ενώ στην πραγματικότητα άλλα είναι τα σχέδια που επιθυμούν εμμέσως να πετύχουν με την εφαρμογή του. Το μόνο που κατάφερε ο Κος Αρσένης είναι να πετάξει μέσα σε μια μέρα χιλιάδες συναδέλφους μας στο δρόμο και μαζί με αυτούς όνειρα, μόχθο και αξιοπρέπεια, λέξεις που δεν ταιριάζουν στο δικό σα λεξιλόγιο. Τώρα έρχεστε εσείς για δεύτερη φορά να μας πετάξετε στο δρόμο, όσους από εμάς καταφέραμε να σταθούμε όρθιοι στα πόδια μας και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Αυτή την φορά μας βρίσκεται και κάπως ανήμπορους πλέον ,αφού γεράσαμε ακόμα κατά 10 χρόνια αλλά δεν έχουμε σταματήσει ακόμα να μαχόμαστε για τα ιδανικά μας ,ενώ εσείς οι πολιτικοί(όχι όλοι) τα θυσιάζετε στο βωμό της δόξας του ευκαιριακού χρήματος και της προσωπικής σας ανέλιξης στα ανώτατα πολιτειακά αξιώματα.. Καλά μυαλό δεν βάλατε ακόμα? Ποιος σας είπε ότι ο λαός ψάχνει για νομοθέτες και Εθνοσωτήρες? Ποιος σας πληροφόρησε ότι οι εκπαιδευτικοί οι λειτουργοί της κοινωνίας μας, ψάχνουν για τον Σωτήρα που θα τους βγάλει από την δήθεν κρίση που μαστίζει τάχα τον κλάδο μας και τον ευρύτερο χώρο της εκπαίδευσης? Σας ζήτησε κανένας από εμάς την βοήθειά σας? Σας πληροφορήσαμε μήπως ότι έχουμε πρόβλημα με τον τρόπο πρόσληψής μας και δεν το γνωρίζουμε? Αλήθεια γνωρίζετε εσείς καλύτερα τις ανάγκες του σύγχρονου μαθητή και τα προβλήματα που πραγματικά δημιουργούνται στη σχολική τάξη από ότι ο εκπαιδευτικός (Ωρομίσθιος,Αναπληρωτής,Μόνιμος) που μάχεται καθημερινά μέσα σε αυτήν παρόλες τις αντίξοες συνθήκες που συχνά συναντά.? Για ποιο λόγο βαλθήκατε να αλλάξετε ριζικά και σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα θέματα που άπτονται ιδιαίτερης προσοχής και μελέτης και μάλιστα χωρίς την σύμφωνη γνώμη εκπαιδευτικών και μαθητών ενώ αυτοί θα έπρεπε να έχουν το πρώτο λόγο? Γιατί βρισκόμαστε πλέον προ τετελεσμένων γεγονότων και στο μόνο που μας ζητείται η γνώμη είναι να συμφωνήσουμε ή όχι στα νέα σας σχέδια που πλήττουν τον κλάδο μας και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο αυτού του ηλεκτρονικού φακελώματος, δημόσια διαβούλευση το ονομάσατε, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν πειστήριο για την αξιολόγησή μας εάν δεν συμμορφωθούμε στα δικά σας σχέδια? Όλα τα έχετε μελετήσει και σχεδιάσει. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!!!! Νόμοι υπάρχουν Κα υπουργέ αλλά κανείς σας μέχρι τώρα δεν τόλμησε να τους βάλλει σε ισχύ και δεν τους εφάρμοζε, γιατί όπως καλά γνωρίζουμε όλοι μας για να ορθοποδήσει μια κυβέρνηση πρέπει να υπάρχουν και να δουλεύουν σωστά τα παράθυρα και τα ρουσφέτια, οι αϊτονύχιδες και τα λαμόγια.. Διαπιστώσατε ότι ο χώρος της εκπαίδευσης διέρχεται κρίση και αποδώσατε ανεύθυνα χωρίς δεύτερη κουβέντα ότι ο τρόπος πρόσληψης και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών σας δημιουργεί τα οποιαδήποτε προβλήματα. Και εμείς διαπιστώσαμε εδώ και πολλά χρόνια τις πραγματικές αιτίες που ταλανίζουν τον χώρο της εκπαίδευσης και τις βροντοφωνάζουμε: 1.Δεν μπορούμε να δουλέψουμε ποιοτικά σε μια τάξη που στοιβάζονται 25-30 μαθητές σαν τα τσουβάλια. 2. Δεν μπορούμε να δουλέψουμε χωρίς σωστό εκπαιδευτικό υλικό το οποίο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του μαθητή και όχι στις πελατειακές σχέσεις που έχετε συνάψει εδώ και χρόνια με τις ίδιες συγγραφικές ομάδες που καραδοκούν να πλουτίσουν εις βάρος του μαθητή 3.Ξεκινήστε την ΠΔΣ από την έναρξη του σχολικού έτους και επενδύστε σε αυτήν. Είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος να πατάξουμε την παραπαιδεία και να ελαφρύνουμε οικονομικά τον οικογενειακό προϋπολογισμό. 4.Προσλάβετε μόνιμο προσωπικό γιατί υπάρχουν κενές θέσεις. Στις άγονες γραμμές υπάρχουν ακόμα σχολεία τα οποία κάθε χρόνο εκπέμπουν SOS προκειμένου να εξασφαλίσουν εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων . 5.Να επανδρώσετε τα εργαστήρια που υπάρχουν στα σχολεία με εκπαιδευτικούς οι οποίοι σε συνεργασία με τον διδάσκοντα καθηγητή να βοηθούν τον μαθητή στην εφαρμογή της νέας γνώσης. Τα εργαστήρια θετικών επιστημών στα σχολεία έχουν πιάσει αράχνες!!!!!!!! Μάλλον εσείς διαπιστώσατε άλλου είδους κρίση. Αντί λοιπόν να δείξετε ευαισθησία και υπευθυνότητα και να κοιτάξετε με ποιους τρόπους θα διορθώσετε τα όποια λάθη έχουν γίνει εις βάρος των μαθητών και όλες αυτές τις ελλείψεις και τα ουσιαστικά προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά κατά την παραμονή του στο σχολείο, αεροβατείτε και δεν δείχνετε την ανάλογη σημασία που αρμόζει ενώ αναλώνεστε σε μέτρα που αφορούν τις προσλήψεις εκπαιδευτικών λες και εμείς φταίμε για τα χάλια σας. Αντί λοιπόν να ασχοληθείτε με την σοβαρότητα που χρήζει το πρόβλημα ,σας απασχολεί αρχικά πως θα ξαναπιστοποιήσουμε την διδακτική και παιδαγωγική μας επάρκεια, αφού και αυτή αποτελεί αρνητική συνιστώσα στην κρίση που πλήττει την παιδεία όπως εσείς την εκλαμβάνεστε. Συγκεκριμένα μας λέτε: Α) Το πτυχίο σας δεν έχει καμία αξία Β) Να δίνετε συνέχεια εξετάσεις στο ΑΣΕΠ αν θέλετε να διοριστείτε.. Εμείς θέλουμε άξιους εκπαιδευτικούς και μόνο μέσω ΑΣΕΠ θα αποδείξετε την αξία σας. Γ) Θα πρέπει να είσαστε συνεχώς επιτυχόντες στο ΑΣΕΠ για να προσμετράται και η προϋπηρεσία σας Δ)Θα είσαστε δύο χρόνια δόκιμοι εκπαιδευτικοί Ε) Θα αξιολογηθείτε και μετά θα μονιμοποιηθείτε ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ? Μάλλον αναφέρεστε στους νέους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν προϋπηρεσία στο χώρο της εκπαίδευσης γιατί αλίμονο αν αναφέρεστε στους εκπαιδευτικούς που τόσα χρόνια τους κρατάτε σε καθεστώς ομηρίας πάνω από δέκα χρόνια με χιλιάδες ώρες στο ενεργητικό τους. Ίσως αυτούς θα πρέπει να φωνάξετε στο ρόλο του αξιολογητή. Μόνο μέσα από αυτές τις προτροπές σας ισχυρίζεστε ότι θα μπορέσουμε να υπερασπίσουμε την νέα βαρυσήμαντη έννοα που εισήγαγε η κυρία υπουργός με τις ευλογίες της νέας κυβέρνησης ο οποίος θα αφήνει και την τσάντα του στο σχολείο, φαντάζομαι όχι εξεπίτηδες Ωραία ακούγεται και το επικροτούμε αλλά για να φτάσουμε ως εκεί απαιτούνται αρκετά χρήματα και προσλήψεις χιλιάδων εκπαιδευτικών. Αλήθεια που θα βρεθούν τόσα χρήματα για να υλοποιηθούν τα προγράμματά σας και να γίνουν οι αντίστοιχες προσλήψεις, όταν μας κλείνετε την πόρτα με το καλοστημένο παιχνίδι του ΑΣΕΠ που λειτουργεί εδώ και χρόνια ως στο σύστημα των προσλήψεων? Μάλλον άλλα είναι τα σχέδια που είχατε στο μυαλό σας .<> Όσο αφορά για τα σχέδια σας για την παιδεία μας είπατε ότι δεν γίνονται αμέσως θα υλοποιηθούν σε βάθος χρόνου και μάλιστα σε τόσο βάθος που ξαναβλέπω τα δισέγγονά μου να διαβουλεύονται για το ίδιο πράγμα. Άλλο ένα καλοστημένο επικοινωνιακό κόλπο που χρησιμοποιείται για να θολώσετε τα νερά και να αποπροσανατολίσετε την κοινή γνώμη από τα σημαντικά προβλήματα. Αυτά να πάτε να τα πείτε αλλού στους ημετέρους σας που αμφιβάλλω αν και αυτοί θα σας πιστέψουν και όχι σε εμάς γιατί μπουχτίσαμε. Καλά-Καλά δεν καθίσατε στην αναπαυτική σας πολυθρόνα και φαγωθήκατε να διασπάσετε για άλλη μια φορά τον κλάδο των εκπαιδευτικών ρίχνοντας από την μία λάδι στη φωτιά και από την άλλη στάχτη στα μάτια των υπόλοιπων οικογενειών που εμπιστεύονται τόσα χρόνια τα παιδιά τους στα χέρια μας ότι δήθεν δεν είμαστε άξιοι και πρέπει να περάσουμε τις ειδικές δοκιμασίες του ΑΣΕΠ για να πιστοποιήσουμε την αξία μας ,όταν από τα δικά μας χέρια έχουν βγει ΑΞΙΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ. Γιατί δεν ξεκαθαρίζετε και σε μας και στην ευρύτερη κοινωνία τις πραγματικές σας προθέσεις καθώς κα τις πιέσεις που δεχόσαστε και δεν παραδέχεστε ότι για άλλη μια φορά η παιδεία θα βρεθεί στα χέρια των μεγαλοεπενδυτών οι οποίοι θα κερδοσκοπούν εις βάρος του μαθητή(Φροντιστήρια Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια,Κολέγια Ιδιωτικά Πανεπιστήμια) Αλλά έτσι έχετε μάθει να βρίσκετε τον αποδιοπομπαίο τράγο και να φορτώνετε όλες τις παρασπονδίες σας σε αυτόν. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!!!!!!!!! Να είστε σίγουροι ότι όταν μετά από χρόνια ομηρίας, εργασιακής καταπίεσης, μόχθου και χαμένου χρόνου καταλήξουμε κάποιοι από εμάς μόνιμοι εκπαιδευτικοί το πρώτο πράμα που ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να σκεφτούμε θα είναι το ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ 1.Μείωση των θέσεων στα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ και στα ΤΕΙ σε <σχολές που η προσφορά τους στην αγορά εργασίας είναι μεγαλύτερη από τη ζήτηση α) Έχουμε όλοι δικαίωμα στην γνώση αλλά όχι στη εξειδίκευση (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ=ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ) β) προτιμότερο ΑΝΕΡΓΟΣ στα 18 παρα στα 35-40 με οικογένεια και υποχρεώσεις έχει μεγάλη διαφορά 2. Να πάρετε πίσω τη φράση ΔΙΑ ΒΙΟΥ εκπαίδευση. Δεν ταιριάζει σε επιστήμονες και ανθρώπους του πνεύματος που έχουν δώσει όρκο στο να υπηρετούν τις επιστήμες και την τεχνολογία, εκτός και αν δεν μας θεωρείται επιστήμονες. Ή μήπως την βάλατε για να φοβηθούμε? 3.Να διοριστούν άμεσα όσοι βρισκόμαστε στους πίνακες Αναπληρωτών-Ωρομισθίων μέχρι και ο συνάδελφος που έχει μέχρι και 1 ώρα προϋπηρεσίας. 4. 50% ΑΣΕΠ- 50% ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ 5. 24μηνο+Επιτυχία ΑΣΕΠ 6.Μαζικοί διορισμοί 7. Άμεση πληρωμή δεδουλευμένων 8. ΝΑ επιστραφούν τα χρήματα στο ακέραιο που έχουν αρπάξει από τα δημόσια ταμεία και το κράτος τα γνωστά –άγνωστα λαμόγια που λυμαίνονται εδώ και χρόνια την δημόσια περιουσία και έχουν ξεπουλήσει την χώρα μας και η παραδειγματική τιμωρία τους όπως τους αρμόζει . Σας ενημερώνω ότι τα δικαιώματα των τρίτεκνων και πολύτεκνων οικογενειών προστατεύονται από το αθρο 21 του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ εκτός και αν είστε έτοιμη να το ισοπεδώσετε και αυτό. Οποιαδήποτε αλλαγή γίνει άμεσα εις βάρος των δικαιωμάτων τα οποία έχουν διεκδικήσει με δημοκρατικές διαδικασίες ο κλάδος των εκπαιδευτικών να ξέρετε ότι βλάπτει έμμεσα και τους μαθητές αφού εκπαιδευτικός και μαθητές αποτελούν κρίκους της ίδιας αλυσίδας. Να είστε σίγουροι ότι θα μας βρίσκεται πάντα μπροστά σας και σε θέση μάχης αν οι οποιεσδήποτε αποφάσεις σας θα θίγουν άμεσα ή έμμεσα ανθρώπινες αξίες και τα δικαιώματά μας στην εργασία. Σας υποσχόμαστε ότι δεν θα ξανασκύψουμε για δεύτερη φορά το κεφάλι. Ο λαός δεν ξεχνά εύκολα. Αυτός σας ψήφισε αυτός και θα σας δείξει και το δρόμο για το σπίτι σας όπως έπραξε και με πολλούς άλλους που τόλμησαν να παίξουν με τον χώρο της παιδείας και της εργασίας. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!!!!!!!