• Σχόλιο του χρήστη 'Μάριος Κ.' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:47

    Τελειώνοντας αυτή η διαβούλευση και με την ελπίδα να μην είναι απλά ένα επικοινωνιακό τέχνασμα αλλά μια ουσιαστική διαδικασία εξαγωγής χρήσιμων συμπερασμάτων τα οποία θα ληφθούν σοβαρά υπόψη, θα ήθελα να ανακεφαλαιώσω τις προτάσεις που κατέθεσα όλες αυτές τις μέρες. - Μέριμνα για την αποκατάσταση των εκπαιδευτικών που θα βρεθούν εγκλωβισμένοι στους πίνακες διορισμού, τους οποίους λέτε ότι θα κλειδώσετε τον ερχόμενο Ιούνιο. Είναι άδικο να μείνουν μετέωροι άνθρωποι που χρόνια πασχίζουν μέσα από τις θεσμοθετημένες διαδικασίες του Υπουργείου για το διορισμό τους. - Αύξηση των θέσεων του διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ειδικά αν πρόκειται να αυξηθεί η βαρύτητά του ως τρόπος διορισμού, ώστε να μην παρατηρούνται τα τραγικά ποσοστά που είδαμε στον πρόσφατο διαγωνισμό, όπως ένας διοριστέος ανά 50 υποψήφιους. - Διεξαγωγή του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ των τεχνικών ειδικοτήτων μαζί με των υπόλοιπων ειδικοτήτων, ανά 2ετία. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το Υπουργείο «πετά» τους καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων να γράψουν τελευταία στιγμή, μέσα στο καλοκαίρι, με αποτέλεσμα φέτος να μην έχουν γίνει ακόμα οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών . - Διατήρηση του θεσμού του 24μήνου, ο οποίος αφενός περιορίζει την αιώνια παραμονή του εκπαιδευτικού στον πίνακα αναπληρωτών και αφετέρου προϋποθέτει το κριτήριο της επιτυχίας στο ΑΣΕΠ. - Αύξηση των θέσεων της ΑΣΠΑΙΤΕ για τις ειδικότητες που το πτυχίο της αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση διορισμού, ώστε να σταματήσει το παράλογο φαινόμενο να απαιτείται διδακτορικός τίτλος για να καταλάβεις μια από τις ελάχιστες θέσεις και να παρακολουθήσε%|