• Σχόλιο του χρήστη 'Katerina' | 16 Αυγούστου 2016, 16:12

    Εϊναι εξαιρετικά επικίνδυνο να αντιμετωπίζουμε έναν τόσο ευαίσθητο χώρο με τόσο αποσπασματικό και καιροσκοπικό τρόπο. Ανα τακτά χρονικά διαστήματα βγαίνουν νομοσχεδια που αναιρούν το ένα το άλλο και σχεδόν ποτέ δεν είναι για την ουσιαστική εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας. ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με πολλά αποσπάσματα του νέου νομοσχεδίου. Είναι αδιανόητα επίφοβο αλλά και ανεύθυνο (τόσο απο την πλευρά του υπουργείου, όσο και από την πλευρά των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής με αυξημένα προσόντα - όπως διατείνονται συνεχώς) να περάσει μία τέτοια τροπολογία που μπορεί να τοποθετεί έτσι αβίαστα έναν εκπαιδευτικό γενικής αγωγής, χωρίς τυπικά προσόντα σε δομές ειδικής αγωγής. ΕΠίσης θα πρέπει να καταστεί σαφές σε όλους μας, ότι είναι πολύ διαφορετικό ένας βασικός τίτλος πτυχίου, (ο οποίος εμπεριέχει επί της ουσίας παιδαγωγική επάρκεια και από άποψη μαθημάτων αλλά και απο άποψη πρακτικής, τόσο σε δομές ειδικής αγώγης ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ) και πολύ διαφορετικό ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (και αναφέρομαι μόνο στο καλό σενάριο ενός υπαρκτού, παραγωγικού μεταπτυχιακού, διότι όλοι γνωρίζουμε πόσο αγόγγυστα δίνονται τίτλοι μεταπτυχιακών από διάφορα πανέπιστήμια), του οποίου ο οδηγός σπουδών σε κάμια περίπτωση δεν μπορεί να καλύπτει το ευρύ φάσμα των εκπαιδευτικών αναγκών που συναντά ένας εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής σε δομές της. Θα πρέπει για μία φορά η πολιτική ηγεσία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να μη θυσιάζει την ποιοτική εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για χάρη κανενός ΕΣΠΑ, κανενός μνημονίου και διαφόρων καιροσκόπων. Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.