Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΔΣ ΕΛΜΕ ΡΟΔΟΠΗΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 17:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΛΜΕ ΡΟΔΟΠΗΣ Κομοτηνή, 3/12/2009 ΚΟΜΟΤΗΝΗ 69100 ΘΕΜΑ: Θέσεις της ΕΛΜΕ Ροδόπης για τη δημόσια διαβούλευση πάνω στις προσλήψεις, μεταθέσεις –αποσπάσεις και στις κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης Έπειτα από την έκτακτη συνέλευση του νέου Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε ΡΟΔΟΠΗΣ, αποφασίστηκε ομόφωνα να λάβει μέρος η Ε.Λ.Μ.Ε. στη δημόσια διαβούλευση που ανακοίνωσε η υπουργός παιδείας για θέματα πρόσληψης εκπαιδευτικών, αποσπάσεις-μεταθέσεις και τέλος επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης, με απόψεις και θέσεις οι οποίες ψηφίστηκαν ομόφωνα από το Δ.Σ. Της Ε.Λ.Μ.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ και οι οποίες τίθενται δημόσια: 2. Μεταθέσεις και Αποσπάσεις ● Οι εκπαιδευτικοί που διανύουν το στάδιο της δοκιμαστικής υπηρεσίας σε όλα τα σχολεία να μην αποσπώνται, εκτός αν συντρέχουν σοβαροί λόγοι υγείας ή οικογενειακοί. ● Να περιοριστούν δραστικά οι αποσπάσεις από απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές και να δοθούν γενναία κίνητρα για την παραμονή των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες σ’ αυτές τις περιοχές, χωρίς να ισχύσει η τριετία. ● Κατάργηση των ρουσφετολογικών αποσπάσεων για τις δήθεν ανάγκες της οποιασδήποτε υπηρεσίας, όπως είναι και το πάγιο αίτημα της ΟΛΜΕ. ● Να περιοριστούν στο ελάχιστο (και μόνο όταν υπάρχουν τεκμηριωμένα σοβαροί οικογενειακοί λόγοι, λόγοι υγείας κτλ) οι αποσπάσεις νεοδιορίστων και υπηρετούντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές. Όσοι αποσπώνται να παίρνουν τα μόρια του πλησιέστερου σχολείου τους. ● Πρώτα να καλύπτονται οι ανάγκες των σχολείων και έπειτα των γραφείων. ● Να προσληφθούν διοικητικοί υπάλληλοι, σε όλες τις σχολικές μονάδες και διευθύνσεις. ● Η συνυπηρέτηση των εκπαιδευτικών να είναι προς όφελος της περιφέρειας και όχι των μεγάλων αστικών κέντρων. ● Να παραμείνει ως έχει το σύστημα μεταθέσεων, καθώς είναι κατά γενική ομολογία αδιάβλητο.