Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ιωαννίδης Λουκάς | 4 Δεκεμβρίου 2009, 18:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να καταργηθεί εντελώς η βαθμολογία μέσω συνέντευξης.Η συνέντευξη να βεβαιώνει απλώς την επάρκεια του υποψήφιου στελέχους.Να δοθεί βαρύτητα στα αντικειμενικά κριτήρια και στις γραπτές εξετάσεις. Να γίνει διαχωρισμός της μοριοδότησης ανάλογα με την κατηγορία των στελεχών.Όπου χρειάζεται να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στα επιστημονικά ή στα διοικητικά κριτήρια. Να υπάρξει διαφορετική μοριοδότηση σε επιπλέον κριτήρια (διδακτορικό,μεταπτυχιακό.δεύτερο πτυχίο κ.λ.π.) ανάλογα με τη συνάφεια του περιεχομένου τους με τη διοίκηση ή την επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση. Να μη δίνονται μόρια σε όσους εκπαιδευτικούς συμμετείχαν σε οποιοδήποτε υπηρεσιακό συμβούλιο. Η επιλογή διευθυντών και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων να γίνεται μετά από πρόταση του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου και τα υπηρεσιακά συμβούλια να επικυρώνουν απλά αυτές τις επολογές. Οι εκπαιδευτικοί που αποκτούν τίτλους (διδακτορικό,μεταπτυχιακό.δεύτερο πτυχίο κ.λ.π.) που έχουν άμεση σχέση με την εκπαίδευση να αξιοποιούνται για τα επόμενα 5 χρόνια στην τάξη και μετά να έχουν δικαίωμα να είναι υποψήφιοι για στελέχη της εκπαίδευσης. Όταν πρόκειται για διοικητικές θέσεις να δίνεται βαρύτητα στα χρόνια υπηρεσίας του υποψήφιου και ιδιαίτερα στη διδακτική του εμπειρία.