Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Μ. | 16 Αυγούστου 2016, 21:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλοι όσοι έχουμε εργαστεί στο χώρο της ειδικής αγωγής - Εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ, ΕΒΠ - γνωρίζουμε καλά πως χρειάζεται εξειδικευμένη εκπαίδευση, προκειμένου να είναι σε θέση ο εκπαιδευτικός (και όχι μόνο) να ανταποκριθεί στις πολλές και διαφορετικές ανάγκες των παιδιών με ΕΕΑ σε γενικά και ειδικά σχολεία. Μια απόφαση του υπουργείου που θα έδινε τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς με επιμορφώσεις σεμιναριακού τύπου ή με την ιδιότητά τους ως γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες να υπηρετήσουν στην ειδική αγωγή, μόνο υποβάθμιση για το χώρο της ειδικής αγωγής θα μπορούσε να σημαίνει. Μια τέτοια προσέγγιση υποτιμά την ιδιαιτερότητα των αναγκών των παιδιών, παραβλέπει την αναγκαιότητα μιας επιστημονικά θεμελιωμένης παρέμβασης και αγνοεί τις δυσκολίες που θα παρουσιαστούν στο σχολικό πλαίσιο.