• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΕΒΑΣΤΗ' | 16 Αυγούστου 2016, 23:58

    Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής οφείλουν να κατέχουν πρωτίστως βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή . Με τη συγκεκριμένη τροπολογία θα καλυφθούν πολλά κενά από μόνιμο προσωπικό με χαμηλά ακαδημαϊκά προσόντα.(ακόμα και απόκτηση οργανικής χωρίς βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή) Και όλα αυτά γίνονται για εξοικονόμηση προσωπικού στις προσλήψεις αναπληρωτών, με αποτέλεσμα να χαθούν θέσεις που θα μπορούσαν να τις καλύψουν άτομα με υψηλό επίπεδο σπουδών και βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή. Συμμερίζομαι μεν τις ανυπέρβλητες οικονομικές δυσκολίες του κράτους αλλά από την άλλη αυτή η εξίσωση κλονίζει τα θεμέλια της ειδικής αγωγής τραυματίζοντας ανεπανόρθωτα την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η Λογιστική διευθέτηση των κενών με γνώμονα οικονομικά κριτήρια και όχι επιστημονικά απαξιώνει τον ευαίσθητο αυτό χώρο. είναι απαράδεκτο και ενάντια σε κάθε ανθρώπινο δικαίωμα των Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες να διδάσκονται από Εκπαιδευτικούς με μηδενικές γνώσεις και δεξιότητες στην Ειδική Αγωγή, όπως επιχειρείται με την περίπτωση 4 της παραγράφου 3 της εν λόγω τροπολογίας. Το συγκεκριμένο σημείο έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το Άρθρο 1 του νόμου 3699/2008. Το Άρθρο αυτό ορίζει ότι η πολιτεία οφείλει να αναβαθμίζει τον υποχρεωτικό χαρακτήρα της Ειδικής Αγωγής και να κατοχυρώνει το δικαίωμα στην εκπαίδευση των μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Πώς θα κατοχυρωθεί το δικαίωμα των μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στην μόρφωση, όταν η Πολιτεία θα επιστρατεύει ανεπαρκέστατα εκπαιδευμένο προσωπικό; Με βάση όλα τα παραπάνω προτείνω την απόσυρση των παραγράφων 2 και 3 της παρούσας τροπολογίας. Η ΠΡΟΤΑΣΗ μου στηρίζεται στο γεγονός ότι οι ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ της χώρα μας διαθέτουν όλα τα απαραίτητα προσόντα, προκειμένου να σχεδιάζουν, να υλοποιούν και να αξιολογούν προγράμματα πλήρους εκπαιδευτικής εξατομικευμένης και ενταξιακής εκπαιδευτικής υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.