• Σχόλιο του χρήστη 'Καλτσίδης Χρήστος' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 18:52

    Να δημιουργηθεί ένας ενιαίος πίνακας διορισμών, αναπληρωτών και ωρομισθίων. Σε αυτόν να υπολογίζονται ώς μόρια τα παρακάτω: --- Μόρια από ΑΣΕΠ. Όπως συμβαίνει και σήμερα, να λαμβάνονται τα μόρια από τη βάση και πάνω. Τα μόρια που θα λαμβάνει ο εκπαιδευτικός να ΜΗΝ χάνονται. Ο βαθμός που λαμβάνεται θα διατηρείται και εφόσον το επιθυμεί ο εκπαιδευτικός θα μπορεί να δώσει εκ νέου εξετάσεις, έτσι ώστε να βελτιώσει το βαθμό του. Με αυτό τον τρόπο, εφόσον ο εκπαιδευτικός επιτύχει στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ δεν θα χρειάζεται να περνάει διαρκώς από αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία. --- Μόρια από την προϋπηρεσία. --- Μόρια από διδακτορικά και μεταπτυχιακά (με αποδεδειγμένη συνάφεια με το αντικείμενο διδασκαλίας) * Ο πίνακας να είναι ενιαίος για διορισμούς και πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων. * Να "κλείσουν τα παράραθυρα" Εκκλησιαστικών σχολείων, Σιβιτανίδιου Σχολής κλπ. Πολύ απλά θα υποχρεώνονται και αυτοί να προσλαμβάνουν το προσωπικό από τον παραπάνω πίνακα. * Να είναι υποχρεωτική η γνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας. Είναι πραγματικά απορίας άξιο ότι δεν απαιτείται στην εκπαίδευση η ξένη γλώσσα! Άραγε σε ποιόν άλλο τομέα του δημοσίου συμβαίνει αυτό; * Να υπάρχει μέριμνα για ειδικές κατηγορίες (λόγοι υγείας, πολύτεκνοι, 3τεκνοι) με ανάλογες ποσοστόσεις. * Όσοι δεν προλάβουν να διοριστούν με το "παλαιό σύστημα", εφόσον υπάρχει επιτυχία στον ΑΣΕΠ, να τοποθετηθούν στο νέο πίνακα με τα αντίστοιχα μόρια (του καλύτερου ΑΣΕΠ, της προϋπηρεσίας και των μεταπτυχιακών τίτλων). Τέλος, 2ετής ή 3τής ισχύ του παλαιού συστήματος έτσι ώστε να μην υπάρχει αιφνιδιασμός. ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν είναι δυνατόν να εξαντληθούν όλοι οι πίνακες με προϋπηρεσία, ας είμαστε ρεαλιστές (π.χ. Ο πίνακας διορισμών των φιλολόγων έχει 9328 άτομα!). Σε αυτό το διάστημα όμως θα μπορέσουν να απορροφηθούν αυτοί που έχουν πραγματικά καθορίσει και προγραμματίσει τη ζωή τους και όχι αυτοί που έχουν 1 και 2 μόρια, τα οποία άλλωστε δεν θα χαθούν στο νέο πίνακα.