• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξάνδρα Πιπλικάτση' | 17 Αυγούστου 2016, 10:23

    Υπηρετώ στην πρωτοβάθμια εκπάιδευση 29 χρόνια, εκ των οποίων τα τελευταία 15 στην ειδική εκπαίδευση. Η πορεία μου, καθώς και άλλων συναδέρφων, ήταν η εξής: Δούλεψα πρώτα στη "γενική" εκπαίδευση και ακολούθως, αφού έπρεπε να δουλέψουμε το λιγότερο 5 χρόνια για να έχουμε το δικαίωμα να δώσουμε εξετάσεις στο Διδασκαλείο, με πολύ διάβασμα πέρασα στις εξετάσεις και εξειδικεύτηκα στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Ταυτοχρόνως έγινε και η εξομοίωση και μας δόθηκε έτσι η δυαντότητα να δώσουμε εξετάσεις για μεταπτυχιακά (κάποιοι ακολούθησαν αυτήν την οδό και πήραν και διδακτορικά). Στήριξα και στηρίξαμε και συνεχίζουμε να στηρίζουμε όλες τις δομές της ειδικής αγωγής. Από ΣΜΕΑΕ όπου κάποιες χρονιές δουλέψαμε και μέχρι τον Γενάρη χωρίς βοηθητικό προσωπικό, από κατ' οίκον διδασκαλία μέχρι το ΚΕΔΔΥ και παλαιότερα ΚΔΑΥ και μέχρι τα τμήματα ένταξης που αγωνιστήκαμε εμπράκτως στηρίζοντας δάσκαλους και μαθητές, γονείς και τοπική κοινωνία για την ισότιμη εκπαίδευση των μαθητών μας. Επιμορφωνόμασταν συνεχώς και επιμορφώναμε.Μείναμε ταγμένοι σε αυτόν τον σκοπό ακόμα και όταν το 2011 οι οργανικές μας μετονομάστηκαν και ήταν πια επισφαλείς και η τότε πολιτική ηγεσία θεώρησε πως όλα τα παραπάνω ήταν ένα τίποτα. Τον λόγο ας τον αφήσω να τον κρίνουμε όλοι καθώς και η ιστορία. Επίσης ποτέ δεν είπαμε να μην διοριστούν οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής, ποτέ δεν επιτεθήκαμε εναντίον τους με πράγματα που όλοι γνωρίζαμε, αντίθετα συνεργαστήκαμε μαζί τους στα σχολεία και τους βοηθήσαμε (δε θα ξεχάσω τη νεαρή σε κάποιο τμήμα ένταξης που μου έλεγε πως δε γνωρίζει το αναλυτικό πρόγραμμα και θα δυσκολευτεί έτσι να φτιάξει εξατομικευμένο πρόγραμμα βασισμένο σε αυτό για τους μαθητές της). θα ήθελα, λοιπόν, να μου εξηγήσουν οι απόφοιτοι των τμημάτων αυτών πώς μια ρύθμιση η οποία αποκαθιστά το δίκαιο, διορθώνει την αδικία απέναντι στους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και μιλάει για ισότιμη μεταχείριση όλων των εκπαιδευτικών, πώς αυτή συνθλίβει την ειδική αγωγή και τα παιδιά; Αν δεν κάνω λάθος, παρακάτω μιλούν μόνο για τις οργανικές θέσεις. Κι αυτό γίνεται μόνο βεβαίως για την πρωτοβάθμια εκπάιδευση. Στην δευτεροβάθμια που δεν υπάρχουν αντίστοιχα πανεπιστημιακά τμήματα τα πράγματα είναι αλλιώς. Δυστυχώς είχε προταθεί η μετεκπαίδευσή τους στα Διδασκαλεια, αλλά αντί αυτού τα Διδασκαλεία έκλεισαν. Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα πολλά. Αλλά σταματάω εδώ και κλείνω με ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Υπουργείο που επιτέλους έρχεται να εξαλείψει την αδικία και έτσι να μπορούμε όλοι εμείς οι μόνιμοι να συνεχίσουμε χωρίς φόβους το έργο που τόσα χρόνια είμαστε σε αυτό ταγμένοι. Η ρύθμιση αυτή είναι μια πολύ καλή αρχή για να γίνουν πολλά βήματα σε θετική κατεύθυνση για τα θέματα της ειδικής εκπαίδευσης. Συμφωνώ με το πνεύμα της το οποίο κινείται στην βασική αρχή της συμπερίληψης και ισότιμης εκπαίδευσης όλων των μαθητών και τη στηρίζω.