• Σχόλιο του χρήστη 'Δάφνη Φωτιάδου' | 17 Αυγούστου 2016, 11:19

    Είναι πρωτάκουστο να απαξιώνεται ο βασικός τίτλος σπουδών στην ειδική αγωγή. Τα τμήματα ειδικής αγωγής ανήκουν σε δημόσια ελληνικά πανεπιστήμια θεσπισμένα από το ίδιο το κράτος με προγράμματα σπουδών σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα διδασκαλίας. Είναι τμήματα που κατέχουν σημαντική θέση στα επιστημονικά δρώμενα της χώρας και της διεθνούς κοινότητας. Οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής διαθέτουν πολύπλευρη και άρτια κατάρτιση σπουδάζοντας ταυτόχρονα τη γενική παιδαγωγική και την ειδική αγωγή εις βάθος. Για το λόγο αυτό για την αποφοίτησή τους χρειάζονται 72 μαθήματα και δυο χρόνια πρακτικών σε δομές γενικής και ειδικής αγωγής. Είναι λοιπόν αδιανόητο αυτό που συζητιέται. Να διαπραγματευόμαστε δηλαδή το αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε πτυχιούχου να εργάζεται στον κλάδο που του δίνει ο βασικός τίτλος σπουδών του. Είναι πρωτοφανές. Δεν έχει ξανασυμβεί σε άλλο κλάδο. Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΠΑΤΑΕΙ ΤΑ ΔΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Υποτιμάει την εκπαίδευσή τους, δεν θεωρεί άξια λόγου την προσφορά ορθής ειδικής εκπαίδευσης από τους πραγματικούς εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής. Υποτιμάει λοιπόν τους ίδιους τους μαθητές με αναπηρίας. ΖΗΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΘΛΙΒΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΑΕ ΠΕ71/61.