Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι συνάδελφοι που έχουν σχολιάσει για το θέμα των Πολυτέκνων,δεν είναι κατά της κοινωνικής πολιτικής προς αυτούς.Είναι κατά της κατάφορης αδικίας που νιώθουν όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίζονται αξιοπρεπώς να καταλάβουν μια θέση εργασίας,με κόστος για τους ίδιους και τις οικογένειές τους! -Είναι δίκαιο να διορίζονται στον τόπο διαμονής τους χωρίς να υπάρχουν κενά στα σχολεία? -Να δημιουργούν υπεραριθμίες σε ειδικότητες,να εκτοπίζουν μακριά από τα σπίτια τους συναδέλφους και να χάνουν την οργανική τους θέση,επειδή οι ίδιοι δεν θεωρούνται υπεράριθμοι?(Τι θα γίνει σε περίπτωση υπεραριθμιών μεταξύ των ίδιων των πολυτέκνων??) -Να παραμένουν σε σχολεία χωρίς να έχουν αντικείμενο εργασίας? -Να απαλλάσσονται από σχολικές υπευθυνότητες και εργασίες δημιουργώντας προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων? -Να παραιτούνται από μόνιμες θέσεις στο δημόσιο ,όπου υπάρχουν ανάγκες,για να επαναπροσληφθούν σε σχολεία που δεν έχουν κενά? -Να διορίζονται πολλά μέλη της ίδιας οικογένειας για τα ίδια παιδιά? -Να εξαιρούνται από τα κριτήρια των υπολοίπων συναδέλφων στους διορισμούς? -Γιατί οι προσωπικές τους επιλογές να είναι σε βάρος των υπολοίπων συναδέλφων? -Γιατί δεν υπάρχει κοινωνική πολιτική και σε άλλες ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες? -Αξίζουν μόνο αυτοί που κάνουν πολλά παιδιά? Πού αλλού στην Ευρώπη γίνεται αυτή η αδικία???