• Σχόλιο του χρήστη 'Φαίη' | 17 Αυγούστου 2016, 15:02

    Συμφωνώ απόλυτα με το Άρθρο 01 « Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης», Επιτέλους αποκαθίστανται 3000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί Ε.Α.Ε!Δικαιούμαι να εκφέρω αυτή την άποψη τόσο ως Διδάσκων στο Μαράσλειο Διδασκαλείο και ιδιαίτερα στο τομέα της Ειδικής Αγωγής επί 20 συναπτά έτη αλλά και σαν Δ/ντης και καθηγητής μεταπτυχιακών προγραμμάτων επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή στο τηλεματικό Παν/μιο της Ρώμης τα τελευταία 4 έτη όσο και σαν επιστήμονας υγείας με εξειδικευμένες όμως γνώσεις νευροπαιδαγωγικής και αποκατάστασης Νευρολογικών και Νευροψυχολογικών διαταραχών Οι τροπολογίες για την Ειδική Εκπαίδευση κινούνται σαφέστατα προς την σωστή κατεύθυνση ως ορίζει η φιλοσοφία της και τα παγκόσμια δεδομένα.Εκπαιδεύοντας ΗΔΗ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ για την Ε.Α.Ε και παρακολουθώντας τους σε όλο το φάσμα των σπουδών τους, είμαι πεπεισμένος ότι έχουν το αναγκαίο επιστημονικό υπόβαθρο για τις αντίστοιχες δομές. Οι απόψεις περί Ειδικών Δασκάλων από συγκεκριμένα Παν/μια τμήματα είναι ανεδαφικές και επιστημονικά ατεκμηρίωτες.Προβληματισμός :Είναι παιδαγωγικά τμήματα τα τμήματα, που εκπαιδεύουν δασκάλους ΜΟΝΟ για παιδιά με αναπηρίες; Στην ερώτηση αυτή η απάντηση έρχεται από το τι ορίζεται ως Παιδαγωγική Επιστήμη και η Παιδαγωγική Επιστήμη είναι μία κι αδιαίρετη. Η ειδική εκπαίδευση είναι εξειδίκευση.Όσο για τις φήμες περί προπτυχιακών Ειδικής Αγωγής στη Ιταλία δεν έχει πέσει κάτι στην αντίληψη μου τα τελευταία 4 έτη. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό, καλό θα ήταν να μου το κοινοποιούσε άμεσα.Τέλος με εκφράζει το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.- που θεωρεί ότι οι τροπολογίες για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας στο Νομοσχέδιο για την «Ελληνόγλωσση και διαπολιτισμική εκπαίδευση» κινούνται σε θετική κατεύθυνση και συνάδουν με τη φιλοσοφία της συμπερίληψης για ένα Ενιαίο Σχολείο χωρίς διαχωρισμούς και κατηγοριοποιήσεις.