Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη κατερινα | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήταν πιο δίκαιο, αν οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις γίνονταν με βάση τις πραγματικές ανἀγκες των σχολείων. Οι Προιστάμενοι θα μπορούσαν να ελέγχουν τα πραγματικά κενά κάθε νομού, να δίνουν τις αντίστοιχες οργανικές θέσεις σαν κενά και να πληρώνονται από τους εκπαιδευτικούς με μετάθεση ή απόσπαση.Ο αριθμός των θέσεων που δίνονται δε θα πρέπει να είναι μεγαλύτερος από τα οργανικά κενά, γιατί διαφορετικά δημιουργείται νέο πρόβλημα με τους υπεράριθμους ή όσους βρίσκονται χωρίς οργανική θέση στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και οι πελατειακές σχέσεις ανάγονται σε επιστήμη προκαλώντας αδικίες σε βάρος των εκπαιδευτικών και αναστάτωση στα σχολεία.Καλό είναι να δίνονται και οι οργανικές θέσεις των στελεχών της εκπαίδευσης που υπηρετούν με θητεία και αν αποφασίσουν να γυρίσουν στην τάξη ας ισχύσει ό,τι ισχύει και για τους αποσπασμένους στο εξωτερικό. Επίσης οι αποσπάσεις να επιτρέπονται μόνο για σοβαρούς λόγους και μόνο σε σχολεία ή σε Διευθύνσεις, αν είναι αδύνατη η παραμονή κάποιων εκπαιδευτικών στο σχολείο.Τέλος πρέπει να σταματήσει αυτή η γελιότητα να γίνονται αποσπάσεις "για τις ανάγκες της υπηρεσίας"σε άλλες υπηρεσίες κυρίως σε πρωτοδιόριστους, επειδή θέλουν να βολευτούν και βαριούνται να δουλέψουν. Γι αυτό καλό είναι να μένουν κάποια χρόνια στην πρώτη οργανική τους θέση.Ο εκπαιδευτικός δεν είναι δημόσιος υπάλληλος. Ασκεί λειτούργημα και πρέπει υπεύθυνα να κάνει τη δουλειά του, γιατί διαμορφώνει συνειδήσεις και δεν διεκπεραιώνει απλά υποθέσεις.