Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αγγελική | 17 Αυγούστου 2016, 15:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ καθέτως με την παρούσα τροπολογία!!! Είμαι φοιτήτρια Ειδικής Αγωγής και όταν πέρασα στη σχολή, μπήκα με την προυπόθεση πως θα καταλάβω μιά οργανική θέση στο χώρο της ΕΑΕ. Όπως είναι γνωστό ο χώρος της ΕΑΕ δεν αποτελεί εύκολη υπόθεση. Επομένως, για να μπει κάποιος σ'αυτόν, θα πρέπει να το θέλει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!! Χρέος όλων μας, λοιπόν, είναι να σεβόμαστε και να επικροτούμε τα άτομα αυτά για την επιλογή τους και όχι να υποβαθμίζουμε με κάθε ευκαιρία το πτυχίο και τις προσπάθειές τους. Τα παιδιά μη τυπικής ανάπτυξης έχουν ιδιαίτερες ανάγκες, στις οποίες δεν δύνανται να ανταποκριθούν επαρκώς οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης. Επιπλέον, θεωρώ πως είναι παντελώς άδικο και για τα ίδια τα παιδιά αλλά και για τους εκπαιδευτικούς που αποφοίτησαν από σχολές της Ειδικής Αγωγής, να βλέπουν θέσεις που είναι κατάλληλοι αυτοί να καλύψουν, να καλύπτονται από μόνιμους ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟΥΣ!!!