• Σχόλιο του χρήστη 'Χαράλαμπος Κ.' | 17 Αυγούστου 2016, 16:21

    Στηρίζω το νομοσχέδιο και συμφωνώ με τα παρακάτω: Δικαιώνονται όσα περιγράφονται στην Διακήρυξη της Salamanca και του Πλαισίου Δράσεων για την Ειδική Αγωγή της Unesco(1994) σχετικά με το ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συμπληρώνουν την ίδια βασική εκπαίδευση και μετά, μέσω διαφόρων τρόπων, να αποκτούν τη γνώση και εμπειρία σε εξειδικευμένα θέματα που αφορούν πληθώρα ειδικών μαθησιακών αναγκών γίνονται πράξη! Εναρμονίζεται με το διεθνές επιστημονικό πλαίσιο και η ψωροκώσταινα των εξυπηρετήσεων και εκδουλεύσεων για τους ημέτερους.Αίρεται μια αδικία και τεράστια διοικητική ανωμαλία στην Ε.Α. όπως η κατάργηση της τροπολογίας – ντροπολογίας του Ν. 3966/2011, παρ.1, άρθρο 56. που έχουν μετατραπεί ΟΛΕΣ οι οργανικές ΠΕ 70 και ΠΕ 60 όπως και στη ΔΕ αντίστοιχα σε ΠΕ 71 και ΠΕ 61 σε μια νύχτα. Γεγονός το οποίο είναι γνωστό από το 2011, η πλειοψηφία της μεταλλαγμένης ΔΟΕ με τους αιρετούς της ΠΑΣΚΟΔΑΚΕ όχι μόνο εθελοτυφλεί αλλά στηρίζει κιόλας τη διατήρηση αυτής της ανωμαλίας σε βάρος της Ε.Α. των μαθητών και των μονίμων εκπαιδευτικών! Το θέμα δεν άπτεται μόνο επιστημονικής προσέγγισης αλλά και απλής λογικής. Ένας απόφοιτος των ΠΤΔΕ με μετεκπαίδευση, μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή από πότε θεωρείται πιο ανεπαρκής ( συνολικά 6 έτη σπουδών αφού βασικό πτυχίο στην εκπαίδευση σαφώς είναι του Εκπαιδευτικού!) από έναν απευθείας γεννημένο «ειδικό απόφοιτο του Βόλου»; Γιατί πρέπει να προηγείται ο απόφοιτος του Βόλου ; Η ανεργία αποτελεί τη χειρότερη μάστιγα του τόπου. Δικαίωμα εργασίας έχουν όλοι και είναι ιερό. Οι πολλές προσλήψεις αναπληρωτών και μονίμων στην ειδική αγωγή θα λύσουν το πρόβλημα εργασίας και τις διαμάχες περί «καταλληλότητας» των εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή.Ένα πρώτο σοβαρό βήμα ενίσχυσης της Ειδικής Αγωγής αλλά και μεγάλη βοήθεια ταυτόχρονα στη γενική εκπαίδευση είναι η δημιουργία εκατοντάδων νέων οργανικών ειδικής αγωγής μετά από 8 χρόνια απραξίας: «Την υλοποίηση μιας από τις πρώτες δεσμεύσεις του, τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης μαθητών με ειδικές ανάγκες, εξήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης. Θα ιδρυθούν 538 νέα Τμήματα Ενταξης (Τ.Ε.) στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 23 νέες σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Ετσι, από το σχολικό έτος 2016-2017, πέραν των υπαρχόντων, θα λειτουργήσουν επιπλέον 61 Τ.Ε. σε νηπιαγωγεία, 351 Τ.Ε. σε δημοτικά, 126 Τ.Ε. σε γυμνάσια, 3 ειδικά νηπιαγωγεία, 9 ειδικά δημοτικά σχολεία, 5 Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και 9 Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια. Ακόμα θα ιδρυθούν 12 λυκειακές τάξεις στα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια. Οπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας, σε συνθήκες κρίσης και δημοσιονομικών πιέσεων αυξάνονται κατά 20% τα Τμήματα Ενταξης και κατά 8% τα Ειδικά Σχολεία.Παράλληλα, οι προσλήψεις για το επόμενο σχολικό έτος θα είναι αυξημένες και κατά προτεραιότητα για την κάλυψη των αναγκών των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Παράλληλα, θα προωθηθούν νομοθετικές αλλαγές για το πλαίσιο λειτουργίας της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.» Καθημερινή http://www.kathimerini.gr/869789/article/epikairothta/ellada/idryontai-538-nea-tmhmata-enta3hsΈνας συνολικός ανασχεδιασμός των πανεπιστημίων πρέπει αργά ή γρήγορα να συμβεί και να περιλαμβάνει τη μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή από όλα τα ΠΤΔΕ. Επίσης τα πανεπιστήμια του Βόλου και του ΠΑΜΑΚ να αναλάβουν την μετεκπαίδευση των ήδη εκπαιδευτικών των ΠΤΔΕ και σαφώς να έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα να διδάσκουν σε Τ.Ε. και ΣΜΕΑ, γυμνασίου και λυκείου, ΕΕΓ. Οι απόφοιτοι του Βόλου και ΠΑΜΑΚ σαφώς έως τώρα πρέπει να εξασφαλιστούν με κάποια μεταβατική διάταξη αφού πρώτα επιμορφωθούν επιπλέον ως δάσκαλοι και νηπιαγωγοί.