Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη μόνιμος από ΑΣΕΠ, με υψηλό περί δικαίου αίσθημα | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να υπάρχει ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ τρόπος διορισμού και αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος εκτός από τον ΑΣΕΠ. Αυτό διαπιστώνεται πολύ εύκολα συγκρίνοντας καθηγητές που έχουν διοριστεί με ΑΣΕΠ και καθηγητές που διορίστηκαν με προϋπηρεσία. Σας προκαλώ με αυτό! Έχουν γίνει εγκλήματα όλα αυτά τα χρόνια με τους πολλαπλούς πίνακες διορισμού, ακόμη και με την μόνιμη παραβίαση του θεσπισθέντος 60-40%. Ουσιαστικά δεν εφαρμόστηκε ποτέ! Ειδικά στους γυμναστές το 60-40% είχε μετατραπεί σε 5-95% και όλα αυτά με τις ρυθμίσεις ‘‘για να βολέψουμε τους δικούς μας’’, τις οποίες ρυθμίσεις αιτιολογούσαν για κοινωνικούς λόγους. Διορίζονταν όλοι όσοι είχαν πρόσβαση σε βουλευτικά γραφεία και σε συνδικαλιστές και στελέχη της εκπαίδευσης και αδικούνταν άξιοι συνάδελφοι, παρότι μπορεί να είχαν βγει 49οι ή 73οι ανάμεσα σε δέκα χιλιάδες υποψηφίους. Θεωρώ αναχρονιστικό και εξευτελιστικό σήμερα να γίνονται διορισμοί για κοινωνικούς λόγους. Έγιναν εγκλήματα σε βάρος της αξιοκρατίας για κοινωνικούς λόγους και χαντάκωσαν την εκπαίδευση για κοινωνικούς λόγους. Το κράτος χρωστάει μόνο στους μαθητές, στους γονείς και στο κοινωνικό σύνολο. Πουθενά αλλού! Σίγουρα όχι σε συνδικαλιστικές ομάδες που κινούνται με γνώμονα το ίδιον συμφέρον. Τα ΤΑΔ ΕΤΑΔ είναι μια άλλη αμαρτωλή ιστορία σε βάρος της αξιοκρατίας. Κάθε χρόνο αλλαγή στα κριτήρια πρόσληψης αναπληρωτών από το παράθυρο, τα οποία ήταν πάντα αναξιοκρατικά ‘‘για να βολευτούν τα δικά μας παιδιά’’ και τα οποία πάντα παραβιάζονταν με τις ευλογίες των προϊσταμένων Φυσικής Αγωγής. Ανάμεσα στα πλαστά και στα εικονικά συμβόλαια ψάχνεις να βρεις ένα πραγματικό. Θεωρώ σωστό τα ΤΑΔ ΕΤΑΔ να επανδρώνονται με μόνιμους. Άλλο σοβαρό θέμα το οποίο πρέπει να επανεξεταστεί είναι το θέμα με τα προνόμια των πολύτεκνων και των τρίτεκνων. Θεωρώ πως δεν πρέπει να πριμοδοτούνται, πρώτον γιατί αυτό γίνεται σε βάρος άλλων συναδέλφων και δεύτερον γιατί και οι έχοντες κανένα ή ένα παιδί πρέπει να έχουν κίνητρα να κάνουν παιδί. Ύστερα γιατί κάποιος άτεκνος, λόγω προβλήματος και όχι επιλογής του, πρέπει να τιμωρείται; Επίσης επανεξέταση χρειάζονται και τα προνόμια αυτών των κατηγοριών στους ήδη διορισμένους. Αδικούνται οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί για τα λίγα παιδιά που έχουν και τα οποία πολλές φορές δεν είναι επιλογή τους. Για να αναβαθμιστεί το εκπαιδευτικό σύστημα και για να σωθεί η αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών, που ποδοπατείτε στα βουλευτικά γραφεία και στα γραφεία των στελεχών και συνδικαλιστών της εκπαίδευσης, πρέπει ο ΑΣΕΠ να είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ. Αυτό πρέπει να αλλάξει άμεσα, χωρίς μεταβατική περίοδο γιατί σε αυτή την περίπτωση θα ευνοηθούν οι διαπλεκόμενοι σε βάρος των άξιων! Η’ αλλάζουμε, ή βουλιάζουμε!