Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη κατερινα | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι γεγονός ότι το σύστημα στελέχωσης των διοικητικών θέσεων στην εκπαίδευση είναι αναξιόπιστο και αναξιοκρατικό. Η συνέντευξη δεν προσφέρει τίποτα άλλο από την προώθηση "των ἡμετέρων"σε θέσεις που δεν μπορούν να καταλάβουν με τα τυπικά τους προσόντα και πρέπει να καταργηθεί ή να αναδομηθεί με ουσιαστικότερο περιεχόμενο και μικρότερη μοριοδότηση. Ακόμη από τα τυπικά προσόντα πρέπει να αφαιρεθούν η συνδικαλιστική δράση, γιατί δεν προσφέρει τίποτα περισσότεριο στη χρηστή διοίκηση από ό,τι και η συνέντευξη και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι που δεν άπτονται του αντικειμένου τους, δηλαδή της διοίκησης της εκπαίδευσης.Κάτι άλλο που θα έπρεπε να προστεθεί είναι η συγκροτημένη προσωπικότητα όπως αυτή προκύπτει από γνωμάτευση ειδικής επιτροπής (ψυχολόγου, ψυχιάτρου). Τέλος να προβλέπεται η συνεχής αξιολόγηση του έργου τους, όπως και όλων των εκπαιδευτικών, που θα παρατείνει ή θα διακόπτει τη θητεία τους. ίσως θα ήταν καλύτερο στα σχολεία να υπάρχουν εκπαιδευτικοί και διοικητικοί διευθυντές μαζί για την απρόσκοπτη λειτουργία τους.