Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΠΕ11.50 | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Σύμφωνα με το νέο σχεδιο νόμου, όλες οι προσλήψεις θα γίνονται μέσω Ασεπ, πιθανόν και στην Ειδική Αγωγή (δεν έχει γίνει ξεχωριστεί αναφορα). Γι΄αυτό το λόγο προτείνω μεταξύ των επιτυχόντων του Ασεπ να γίνει η εξής κατάταξη: Α)Διδακτορικό Β)Μεταπτυχικό Γ)Κύρια Ειδικότητα (Για ΤΕΦΑΑ) και στη συνέχεια να ακολουθούν αντίστοιχα οι μη επιτυχόντες του Ασεπ, με τα παραπάνω προσόντα. Ειδικά για τον κλάδο της Φυσικής Αγωγής θα ήταν καλό, όσοι έχουν βεβαίωση από σεμινάριο 400 ωρών, να κατατάσονται μετά από ΔιΔακτορικούς, Μεταπτυχιακούς και Κύριας Ειδικότητας ανεξαρτήτου επιτυχίας στον Ασεπ.