Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ioannis apostoloo | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το επαναλαμβάνω γιατί δεν φαίνονται οι λέξεις σε αποσιωπητικά στο κείμενο… Πολλά πράγματα στην θεωρία φαίνονται εφικτά και αποτελούν πρόκληση για να εφαρμοστούν στην πράξη. Η πραγματικότητα όμως είναι πολύπλοκη και πάντα η θεωρία σκοντάφτει μέχρις ότου συνεχείς αναθεωρήσεις την φέρουν σε αντιστοιχία . Αυτό ακριβώς έγινε με το εγχείρημα του ασεπ στους εκπαιδευτικούς. Γι αυτό είχαμε αυτές τις διαδοχικές μεταμορφώσεις. Τελικά η εμπειρία οδήγησε σε αυτό που βιώνουμε σήμερα. Η ουσιαστική αδυναμία του ασεπ στην περίπτωση των εκπαιδευτικών είναι προφανής λόγω της αναλογίας υποψηφίων και διοριστέων. Η οριακή γραμμή επιτυχών αποδίδει αρκετά αντικειμενικά μια σχετική επάρκεια στο γνωστικό και την ανάπτυξη σχεδίου μαθήματος. Αυτό είναι και το όφελος του να δίνεις άλλωστε στο διαγωνισμό. Μπαίνεις σε ένα consept ανατροφοδότησης και εγρήγορσης. Η οριακή γραμμή διοριστέος όμως είναι θέμα τύχης. Γιατί αυτοί που συνωστίζονται ελάχιστα ποιο κάτω είναι εκατοντάδες. Αυτή νομίζω η αδυναμία του ασεπ ενίσχυσε την άποψη για μια εναλλακτική δυνατότητα όπως του 24μηνου κλπ. Και τελικά τα πράγματα οδηγήθηκαν σε μια ισορροπία που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια. Έκανε αρκετά ρεαλιστικότερο το να μετέχεις στους ασεπ αφού και τα μόρια της επιτυχίας προσμετρούνταν και τα μόρια προϋπηρεσίας κατοχύρωναν μελλοντικά αυτή την προσπάθεια. Τώρα η άποψη Διαμαντοπούλου στηρίζει μονοδιάστατα ασεπ. Υπονοεί ότι ,άτομα μεταξύ των οποίων και εγώ που δεν διορίστηκαν για πολύ λίγα μόρια σε διαγωνισμούς, έχουν αδικηθεί από την πλάγια πρόσληψη. Και είναι εν μέρει αληθές. Αν όμως εξαιρέσεις λίγες αυθαιρεσίες , η ύπαρξη της εναλλακτικής δυνατότητας αμβλύνει σε μεγάλο βαθμό την ωμότητα του διαγωνισμού. Όσον αφορά τις όποιες αλλαγές να υπενθυμίσω την σημασία που έχει η ισορροπία σ’ ένα σύστημα, που αν διαταραχθεί βίαια θα αργήσει να αποκατασταθεί με ότι αυτό συνεπάγεται στις ζωές τόσων ανθρώπων. Γιατί η πραγματική αρρυθμία στην εκπαίδευση είναι η ύπαρξη χιλιάδων υπεράριθμων εκπαιδευτικών που διαγκωνίζονται εντός ,εκτός και επί του δημόσιου σχολείου για επαγγελματική αποκατάσταση. Αρρυθμία που μεταφέρεται παντού.