• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαδοπούλου Π.' | 18 Αυγούστου 2016, 09:05

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ! Διεκδικούμε άμεση μονιμοποίηση των Π.Ε. 61/ 71, οι οποίοι επί 15 χρόνια αναπληρώνουν τους εαυτούς τους ανά την Ελλάδα! Στηρίζω απόλυτα τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.! Το βασικό πτυχίο κατοχυρώνει το επαγγελματικό δικαίωμα! Οι Π.Ε. 61, 71 έχουμε βασικό πτυχίο στην Ε.Α.Ε. και μετά από πολλούς αγώνες καταφέραμε το αυτονόητο: να προηγούμαστε στις προσλήψεις της Ε.Α.Ε.! Είναι δυνατόν το Υπουργείο να υποβαθμίζει το βασικό πτυχίο των μοναδικών 2 Πανεπιστημίων Ε.Α.Ε. που προσφέρουν σπουδές υψηλού επιπέδου, να υποβαθμίζει τους πτυχιούχους της; Ο καθένας στον κλάδο του, κύριοι του Υπουργείου, όχι άλλες μεθοδεύσεις στον ευαίσθητο χώρο της Ε.Α.Ε. Όχι άλλα πειράματα στις πλάτες των μαθητών. Τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην Ε.Α.Ε. είναι χρησιμότατα, αλλά όχι για να παίρνουν τις θέσεις των βασικών πτυχίων. Δεν μπορεί ο κάθε παιδαγωγός να μεταπηδάει από τον έναν κλάδο στον άλλο, ανάλογα με τον τίτλο του μεταπτυχιακού του. Είναι παράλογο. Δεν μπορεί ένας μόνιμος να καταλαμβάνει θέσεις που, σύμφωνα με το βασικό πτυχίο του, δεν του ανήκουν. Ας διαχωρίσουμε επιτέλους τα επαγγελματικά δικαιώματα που πρέπει να είναι απολύτως και αυστηρώς διακριτά από το παιδαγωγικό κομμάτι (κατά το οποίο συνεργαζόμαστε όλοι μαζί για το καλύτερο αποτέλεσμα)! Μιλάμε για συμπεριληπτική εκπαίδευση και όχι για συμπεριληπτική πρόσληψη (για όσους τα μπερδεύουν). Και κάτι τελευταίο … οι απόφοιτοι των δύο Πανεπιστημίων Βόλου/ Μακεδονίας, για να πάρουμε το πτυχίο μας στην Ε.Α.Ε. ξεκινήσαμε από τη γενική εκπαίδευση (ανατρέξτε σας παρακαλώ στο πρόγραμμα σπουδών και πρακτικών των δύο Παν/ μίων σε όλα τα σχολικά πλαίσια)!!! Είναι απαράδεκτο συνάδελφοι να χαρακτηρίζουν ασύστολα τις σπουδές μας ημιτελείς και τους πτυχιούχους των 2 Πανεπιστημίων συντεχνία. Στην Αμερική υπάρχουν τουλάχιστον 190 προπτυχιακά τμήματα Ειδικής Αγωγής 4ετούς φοίτησης ενώ το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής είναι προαπαιτούμενο για κάποιον που θέλει να γίνει εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής http://www.onlineschoolscenter.com/top-20-bachelors-in-special-education/, http://www.learnhowtobecome.org/special-education-teacher/. Στα τμήματα αυτά τα πρώτα 4 εξάμηνα περιλαμβάνουν μαθήματα γενικής αγωγής, ψυχολογίας και κοινωνιολογίας και τα υπόλοιπα εξάμηνα επικεντρώνονται σε μαθήματα ειδικής αγωγής http://www.learnhowtobecome.org/special-education-teacher/. Αυτό ακριβώς γίνεται και στο Παν/μιο Ειδικής αγωγής της Θεσσαλίας (ΠΤΕΑ) όπου μάλιστα οι πτυχιούχοι πραγματοποιούν 2 εξάμηνα πρακτικής άσκησης με επίβλεψη στη γενική αγωγή και 2 εξάμηνα στην ειδικής αγωγή http://www.sed.uth.gr/images/webdocs/news/os15-16.pdf . Αντίστοιχα στο ΠΑΜΑΚ ακολουθείται παρόμοια λογική στο πρόγραμμα σπουδών με 2 εξάμηνα Πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΑΕ http://www.uom.gr/media/docs/ekp/odigos-spoudwn-2015-2016.pdf . Από εκεί και πέρα, αν κάποιος επιθυμεί να εξελίξει τις γνώσεις του και να ασχοληθεί και με την έρευνα μπορεί να κάνει ένα μεταπτυχιακό-διδακτορικό.