Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Βαίτσης Χ. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
από χρύσα - — Δεκεμβρίου 2, 2009 @ 7:47 μμ Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ07(γερμανικής). Από νωρίς ξεκίνησα το’μαραθώνιο’ της προυπηρεσίας και του ΑΣΕΠ καθώς πάντα υποστήριζα το ρητό’ τα αγαθά κόποις κτώνται’ και έτσι έφτασα σε ένα σημείο,όπου έχω 3 επιτυχίες ΑΣΕΠ( πανω από 73 μέσο όρο πάντα αλλά ποτέ διοριστέα καθώς η γερμανική έχει υψηλές βάσεις),ωρομισθίες σε νησιά και απομακρυσμένες περιοχές(πάντα σε πάνω από 2 σχολεία εως και 6!!λόγω της ειδικότητας)και αναπληρώτρια σε νησί βορείου Αιγαίου. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ Πρέπει – να συνεχίσει να μοριοδοτείται η προυπηρεσία καθώς είναι το μόνο κίνητρο για έναν ωρομίσθιο ή αναπληρωτή,ωστε να ξενιτευτεί και να αφήσει την οικογένειά του -να δίνεται μεγάλη βαρύτητα στον ΑΣΕΠ όπως π.χ. τουλάχιστον μια επιτυχία για να διοριστείς αλλα να προσμετράται και η προυπηρεσία Αν ουτως ή αλλως σκοπεύετε να θέσετε σε ισχύ το ‘ΑΣΕΠ 100%’ ας υπάρξει τουλάχιστον μεταβατική περίοδος 3-5 ετών(όπως έγινε και με την επετηρίδα) Ευχαριστώ Μήπως είναι πάντα ψεύτικες για να δημιουργούν μόνο εντυπώσεις;