• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Σ' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:58

    Η αναμόρφωση του αυθαίρετου πλαισίου με τον προσδιορισμό μιας σχολής ως καθηγητικής απλα και μονο επειδη βολεύει ενα συγκεκριμένο κλάδο εκπαιδευτικών πρεπει να αλλάξει. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χαρακτιριστεί εύκολα ως παιδαγωγικά επαρκής αν εχει στην αναλυτική βαθμολογία του ενα ικάνο αριθμό παιδαγωγικών μαθημάτων. Σήμερα εμφανίζεται το παράδοξο απόφοιτοι χωρίς παιδαγωγικά μαθηματα στην βαθμολογία τους να χαρακτηρίζονται ως παιδαγωγικά επαρκεις μονο επείδη η σχολή τους χαρακτιρίζεται αυθαίρετα ως καθηγητική. Επιπλέον εμφανίζεται και το αντίστροφο φαινόμενο δημιουργώντας ενα αίσθημα ανισότητας στους κλάδους των εκπαιδευτικών. Δεδομένου οτι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ βασίζεται στο κριτήριο της παιδαγωγικής επάρκειας και προτάσει του έχοντες αυτή, πιστεύω οτι το θεμα αυτό πρέπει να ρυθμίστει ταυτόχρονα με τον νεο τρόπο διορισμό των εκπαιδευτικών.