Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Σ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αναμόρφωση του αυθαίρετου πλαισίου με τον προσδιορισμό μιας σχολής ως καθηγητικής απλα και μονο επειδη βολεύει ενα συγκεκριμένο κλάδο εκπαιδευτικών πρεπει να αλλάξει. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χαρακτιριστεί εύκολα ως παιδαγωγικά επαρκής αν εχει στην αναλυτική βαθμολογία του ενα ικάνο αριθμό παιδαγωγικών μαθημάτων. Σήμερα εμφανίζεται το παράδοξο απόφοιτοι χωρίς παιδαγωγικά μαθηματα στην βαθμολογία τους να χαρακτηρίζονται ως παιδαγωγικά επαρκεις μονο επείδη η σχολή τους χαρακτιρίζεται αυθαίρετα ως καθηγητική. Επιπλέον εμφανίζεται και το αντίστροφο φαινόμενο δημιουργώντας ενα αίσθημα ανισότητας στους κλάδους των εκπαιδευτικών. Δεδομένου οτι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ βασίζεται στο κριτήριο της παιδαγωγικής επάρκειας και προτάσει του έχοντες αυτή, πιστεύω οτι το θεμα αυτό πρέπει να ρυθμίστει ταυτόχρονα με τον νεο τρόπο διορισμό των εκπαιδευτικών.