Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Χρήστου Κ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 20:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
από daskala - — Δεκεμβρίου 4, 2009 @ 6:30 μμ 60%-40%. Μην αλλαξετε τιποτα στον τροπο διορισμου των δασκαλων. 2000 σχολια ελληνων πολιτων (μαθητων,γονεων , εκπαιδευτικων) σας εκλιπαρουνε να μην αλλαξετε τιποτα στο συστημα διορισμου των εκπαιδευτικων. Διορθωσεις μπορουν να γινουν (ασφαλως να αναγνωριζονται τριτεκνοι και πολυτεκνοι, να αλλαξει ο τροπος μοριοδοτησης σε καποιες επιπλεον καταρτισεις των υποψηφιων εκπαιδευτικων,και αλλες διορθωσεις.) Αλλα ο τροπος 60%-40% ειναι ο πλεον δοκιμος και δικαιος για ολους. 100% ΑΣΕΠ δεν αποδεικνυει αν ο αλλος θα ειναι καλος δασκαλος. Ουτε βεβαια και ο αναπληρωτης χωρις εξετασεις το αποδεικνυει. Υποτιθεται οτι εχουμε ελεγχθει ηδη στις γνωσεις μας σε γραπτες εξετασεις και προφορικες και εργασιες στο Πανεπιστημιο. Τωρα πρεπει να ελεγχθουμε στην ταξη, δηλαδη με την αξιολογηση, αν ειστε τοσο προθυμη να εξασφαλισετε καλους δασκαλους στα παιδια. Τρια χρονια υποχρεωτικης παραμονης καταδικαζονται απο ΟΛΟΥΣ και ειναι περιττα καθως 2 ειναι τα χρονια που μπορουν να εχουν τον ιδιο δασκαλο οι μαθητες. Δωστε τελος στην αναστατωση που εχετε προκαλεσει σε ολη την Ελλαδα