Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Πέτρος | 4 Δεκεμβρίου 2009, 20:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία υπουργέ, Πολλοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί βάλλουν παντοιοτρόπως τους πολύτεκνους συναδέλφους τους. Θα ήθελα λοιπόν να τους υπενθυμίσω ότι οι πολύτεκνοι στηρίζουν τόσο το έθνος μας όσο και την εκπαίδευση. Με δεδομένο ότι σε κάθε Ελληνίδα αντιστοιχεί 1,1 παιδί σε όλη την αναπαραγωγική της ηλικία, για να γεμίσει μια σχολική τάξη των 20 παιδιών χρειάζονται 20 οικογένειες τη στιγμή που η ίδια τάξη γεμίζει με 5 ή και λιγότερες πολύτεκνες οικογένειες. Επομένως οι αγαπητοί συνάδελφοι όχι μόνο θα έπρεπε να στηρίζουν τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς αλλά να τους ευγνομωνούν κι όλας. Γιατί δε γίνονται και οι ίδιοι πολύτεκνοι για να απολάβουν τα τόσα μεγάλα ευεργετήματα των πολυτέκνων συναδέλφων τους παρά μόνο ζητούν την κατάργησή τους; Πιστεύω ότι ο νόμος για τον διορισμό των πολυτέκων εκπαιδευτικών έχει αποτελεσματικότητα και δίνει κίνητρα στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν πολύτεκνες οικογένειες κι αυτό φαίνεται από το ότι κάθε χρονιά, εδώ και 6 χρόνια που ισχύει, οι αιτήσεις των πολυτέκνων εκπαιδευτικών παραμένουν στον ίδιο αριθμό και δε μειώνονται. Κι αν λάβουμε υπόψη ότι το δημογραφικό πρόβλημα είναι ένα από τα μεγαλύτερα της πατρίδας μας που δημιουργεί αλυσιδωτά προβλήματα σε πολλούς τομείς, τόσο οικονομικούς όσο και εθνικούς, τότε θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι τέτοιοι νόμοι πρέπει όχι μόνο να μην καταργηθούν αλλά να επεκταθούν και σε άλλα εργασιακά πεδία. Το δημογραφικό πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται με ευχολόγια αλλά με συγκεκριμένες πράξεις.