Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΛΟΥΚΑΣ ΗΛΙΑΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία υπουργέ καλησπέρα σας, θέλω να σταθώ σε δύο σημεία αναφορικα με τις προσλήψεις εκπ/κων. 1) Υπάρχει αναντιστοιχία των πραγματικών κενών που υπάρχουν σε κάθε Δν/ση με αυτά που προκηρύσει το ΥΠΕΠΘ για την κάλυψη τους. Αποτέλεσμα αυτού είναι να προσλάμβάνονται εκπ/κοι και αυτόματα να είνια στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ μια και στην ουσία δεν υπάρχει η οργανική θέση. Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο στις τεχνικές ειδικότητες. 2) Η πρόσληψη και τα προνόμια των πολύτεκνων εκπ/κων πρέπει να επαναξεταστούν. Δεν μπορεί σε όλο το δημόσιο τομέα να υπάρχει ποσόστοση στην πρόσληψη και στον κρίσιμο τομέα της εκπ/σης όχι.Δεν μπορεί να διορίζονται και οι δύο σύζυγοι και μάλιστα στην ίδια περιοχή.Ταυτόχρονα δημιουργούνται δυο κατηγορίες πολυτέκνων οι εκπ/κοι και οι άλλοι. Επίσης ειδικότερα στην τεχνική εκπαίδευση δεν μπορεί οι πολύτεκνοι να μην έχουν παιδαγωγική κατάρτιση δηλ. πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ. Κατα τα άλλα συμφωνώ με την λειτουργία του ΑΣΕΠ για τις προσλήψεις εκπ/κων αλλά να υπάρχει οπωσδήποτε παιδαγωγική κατάρτιση των συμμετεχόντων στους διαγωνισμούς. Καλή επιτυχία στην διαβούλευση