• Σχόλιο του χρήστη 'Ε.Κ.' | 18 Αυγούστου 2016, 16:01

    Πόσο μεγάλη απογοήτευση, για μια ακόμη φορά!!!!!! Χιλιάδες σχόλια που αφορούν <>! Το χειρότερο για μένα είναι ότι όλα αυτά τα <> λάθη που βλέπουμε ο καθένας από τη σκοπιά του, είναι ευθύνη κάποιων συναδέλφων που τα εισηγούνται! Κανένας υπουργός δεν ξύπνησε ένα πρωί να τα σκεφτεί μόνος του όλα αυτά! Και αφού όλοι ενδιαφέρονται για τα παιδιά, πώς είναι δυνατόν η τροπολογία να μην εστιάζει σε περισσότερα θέματα που τα αφορούν;; Συμφωνώ ότι τα παιδιά έχουν αναφαίρετο δικαίωμα να διδάσκονται από το πιο εξειδικευμένο προσωπικό(μόνο τα τυπικά μας προσόντα πάντως μπορεί να ελεγχθούν, γιατί ουσιαστικά κανένας νόμος δε μπορεί να δει ποιος είναι κατάλληλος και ποιος όχι), αλλά έχουν εξίσου και άλλα δικαιώματα (όπως έγραψαν ελάχιστοι συνάδελφοι). Αναφέρομαι στη Δ/θμια Επαγγελματική εκπαίδευση, η οποία διαλύεται(πιθανόν και για την Α/θμια να υπάρχουν πολλά προβλήματα, απλώς εγώ δεν είμαι σε θέση να τα γνωρίζω): - να τελειώσουν στον τύπο του σχολείου στον οποίο γράφτηκαν και να πάρουν το πτυχίο τους, γιατί κάποια ήδη φοιτούν για 3-4 χρόνια. Δεν είναι λίγα τα παιδιά που εργάζονται ως βοηθοί με το πτυχίο των ΤΕΕ, το οποίο εδώ απαξιώνεται και καταργείται. - το πρόγραμμά τους να περιλαμβάνει πράγματα στα οποία τα καταφέρνουν, όπως είναι οι ειδικότητες που διάλεγαν ως τώρα στα ΤΕΕ και τους προσέφεραν απέραντη ευχαρίστηση, αλλά και επαγγελματικές δεξιότητες που οδηγούσαν σε επαγγελματική αποκατάσταση και όχι να ακολουθούν απλά το ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα του Γενικού Γυμνασίου, εμπλουτισμένο με κάτι για να περνούν την ώρα τους ευχάριστα. Τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης των ειδικών σχολείων;; Μήπως το επόμενο βήμα είναι να μας πουν ότι δε χρειάζονται;; - να μην είναι η διδακτική τους ώρα ίδια με αυτή των Γενικών σχολείων. Όποιος έχει την ευλογία να έχει μπει σε τάξη γνωρίζει ότι είναι τραγικό για τα παιδιά να μένουν 45 λεπτά στην τάξη.Τα 40 λεπτά για τις 2 πρώτες ώρες και τα 35 για τις επόμενες είναι υπερ αρκετά. - να συνεχίζουν όλοι στο Λύκειο. Τι πάει να πει: επιτρέπεται, σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον το επιβάλλουν οι συνθήκες κτιριακής υποδομής, να λειτουργήσουν οι σχολικές μονάδες της περιπτ.α΄ μόνο ως Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια ή μόνο ως Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια για χρονικό διάστημα κατά ανώτατο όριο έως δύο (2) σχολικά έτη;;; Δηλαδή αν η Πολιτεία δε φροντίζει να υπάρχουν κτίρια θα κλείνουν και τα σχολεία;;;; - δεν αποδίδεται στους μαθητές των Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων επαγγελματική εξειδίκευση εξαιρετικά νωρίς! Η Πολιτεία μέχρι τώρα δεν έχει ικανοποιήσει το αίτημα πολλών χρόνων να Ιδρυθεί η Β΄Βαθμίδα των ΤΕΕ ή όπως θα λέγεται τώρα το Ειδικό Επαγγελματικό Λύκειο, με αποτέλεσμα τα παιδιά να σταματούν νωρίς τη φοίτησή τους. Ή θέλετε να μας πείτε ότι για να τελειώσει ένα άτομο με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες το γυμνάσιο χρειάζεται 4 χρόνια, αλλά για να μάθει μαι ειδικότητα και να πάρει πτυχίο επιπέδου 4 χρειάζεται ακριβώς τα ίδια χρόνια με τη Γενική Εκπαίδευση! Δεν ξέρω λοιπόν τι ακριβώς κρύβει και τι εξυπηρετεί αυτή η τροπολογία, πάντως σίγουρα δεν είναι το καλό των παιδιών! Γιατί αν ήταν πρώτα θα είχε λύσει τα θέματα που τα αφορούν. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!!!